072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / השקעות בנכסים בארצות הברית

השקעות בנכסים בארצות הברית

השקעות בנכסים בארצות הברית

מי לא חולם על הצלחה בארצות הברית? משקיעי נדל"ן! למה? כי הם חיים את החלום האמריקני בכל יום. אם תשאלו משקיעי נדל"ן איך להצליח בנדל"ן, התשובה שלהם תהיה חד־משמעית – בארצות הברית. והאמינו לנו – הם יודעים.

 

השקעות נדל"ן בארצות הברית הן אמצעי מוכח ויעיל לצבירת הון ולבניית גב כלכלי חזק. בזכות הנופים המגוונים, היציבות הכלכלית ותרבות העושר ארצות הברית היא יעד אידיאלי לאנשים ששואפים לצבירת נכסים ועושר. אם אתם קוראים את השורות האלה, כדאי שתדעו שגם אתם יכולים. הכנסה פסיבית מנדל"ן היא לא חלום רחוק; היא הזדמנות ממשית שלא כדאי לפספס.

 

מוכנים להצטרף אלינו בחיפוש אחר נדל"ן איכותי בארצות הברית? בואו נבדוק באילו נכסים כדאי להשקיע ואיפה, ונענה על השאלה העיקרית שכל משקיע מתחיל שואל את עצמו – מה יניב הכי הרבה תשואות? התשובות שאתם מחכים להן, נמצאות כאן אצלנו ב־ITBC. מוכנים? בואו נתחיל.

 

במה כדאי להשקיע?

כשמדברים על השקעות נדל"ן בארצות הברית מתכוונים לכמה אפשרויות השקעה – השקעה בנכסי מגורים, השקעה בנכסים מסחריים, השקעה בנכסי תיירות, השקעה בנכסים מיוחדים או בקרקעות לפיתוח. לכל אפשרות יש יתרונות וגם אתגרים.

 

משקיעי נדל"ן מעדיפים להתמחות בנדל"ן מסוג אחד אך בהחלט לא שוללים השקעות בנדל"ן מסוג אחר. הבחירה בסוג ההשקעה מושפעת מהיעדים הפיננסיים של המשקיע, ביכולת שלו לספוג הפסדים ובמשאבים העומדים לרשותו. הינה כמה סוגי ההשקעות שמשקיעים ישראלים אוהבים במיוחד.

 

נכסי מגורים

  • בתים חד־משפחתיים צמודי קרקע (סינגל פמילי) – הסינגל פמילי הוא בדרך כלל ENTRY POINT למשקיעי נדל"ן מתחילים בארצות הברית. בתים פרטיים צמודי קרקע הם מקור לא אכזב להכנסה קבועה ויציבה שהולכת וגדלה ככל שהנכס צובר ערך.
  • יחידות מגורים רב־משפחתיות (מולטי פמילי) –דופלקסים, טריפלקסים או בנייני דירות הם מסלול השקעה מרתק למשקיעי נדל"ן מתקדמים או לקבוצות רכישה. יחידות המולטי פמילי מגוונות את תיק ההשקעות של המשקיעים ומגדילות את התזרים החודשי. המשקיעים אינם תלויים בשוכרים בודדים אלא מסתמכים על קבוצת שוכרים ועל הכנסות מרובות מדמי שכירות.
  • יחידות נופש – נכסים יוקרתיים באזורי תיירות מבוקשים שמניבים הכנסות איכותיות בתקופות קצרות.

נכסים מסחריים

  • בנייני משרדים – נדל"ן מסוג זה מאופיין בחוזים לתקופות ממושכות ומכניס למשקיעים הכנסות קבועות.
  • מתחמים קמעונאיים – מרכזי קניות או נכסים המיועדים לקמעונאיים עצמאיים, מאופיינים בחוזים לתקופות ממושכות ומכניסים הכנסות קבועות.
  • נכסי תעשייה – מחסנים, מפעלים ומתקני ייצור הם כר פורה לתעריפי שכירות גבוהים. גם הם מאופיינים בחוזים לתקופות ממושכות.

נכסים מיוחדים

  • מתקני אחסון – מתקני אחסון הם נדל"ן מבוקש בארצות הברית כיוון שלמרבית השוכרים אין שטחי אחסון בבית או בדירה. מתקני האחסון אינם מצריכים תחזוקה אינטנסיבית או ניהול קפדני, ויש להם פוטנציאל להכנסות איכותיות ויציבות.
  • מגורונים (קרוונים) נייחים – השקעה בנכסים אלה יכולה להשתלם מאוד אם משקיעים באזורים שבהם יש ביקוש לדיור בר השגה.
  • מתקני בריאות – משרדי רופאים או מתחמי דיור מוגן מבוקשים גם הם ומניבים תשואות יפות למשקיעים.

קרקעות לפיתוח

השקעה בקרקעות לפיתוח אומנם נחשבת ספקולטיבית, אך היא יכולה להניב תשואות גבוהות מאוד במיוחד באזורים משגשגים.

 

לפני שמחליטים על סוג הנכס להשקעה, כדאי להגדיר את יעדי ההשקעה. מה אתם מחשפים? האם אתם חולמים על הכנסה פסיבית מדמי שכירות? האם אתם מסוגלים לנהל את ההשקעות שלכם? האם אתם יכולים לספוג הפסדים בתקופות מיתון? אם תגדירו יעדים ותעריכו את סף הסיכון שלכם, תוכלו להשקיע בנכס המתאים לכם ולהרוויח.

 

השקעות בנכסים בארצות הברית

 

שיקולים גאוגרפיים

אם אתם חושבים על השקעות בנכסים בארצות הברית, כדאי שתחשבו לא רק על סוג הנכס שמתאים לכם אלא גם על האזור הגאוגרפי שלו. לאזור ההשקעה יש חשיבות רבה, ומשקיעי נדל"ן נבונים יודעים זאת. ארצות הברית היא מדינה עצומה, ויש בה שוקי נדל"ן רבים. בכל הנוגע לאזור ההשקעה, הינה כמה נתונים שכדאי לבחון בתהליך ניתוח העסקה.

  • יציבות השוק – השקיעו באזורים המאופיינים ביציבות כלכלית ומציעים מקומות עבודה רבים. ערים גדולות כמו ניו יורק, סן פרנסיסקו ואוסטין מציעות למשקיעים שוקי נדל"ן יציבים וצמיחה כלכלית בלתי פוסקת.
  • גידול אוכלוסין – גידול אוכלוסין מגדיל את הביקוש למגורים איכותיים ומעלה את ערך הנכסים. השקיעו באזורים המאופיינים בגידול אוכלוסין שהולך וגדל בהתמדה.
  • שוקי עבודה – שוקי עבודה חזקים מתפתחים בד בבד לביקוש למגורים. השקיעו באזורים שפועלות בהם תעשיות רבות, ושיעור האבטלה בהם נמוך.
  • אזורי פיתוח – אזורים המאופיינים בתנופת פיתוח של תשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, חינוך, השכלה ושירותים, הם אזורים שכדאי להשקיע בהם. ערכי הנכסים באזורים כאלה צומחים במהירות.
  • מחזורי שוק – כדאי להיות מודעים למחזורים של שוק הנדל"ן בכל אזור מבוקש. יש אזורים שערכי הנכסים בהם מנופחים מאוד ועלולים להטעות את המשקיעים ולפגוע בהשקעות שלהם.
  • שיעורי פשיעה – ניתוח שיעורי הפשיעה באזור מסוים חיוני לקביעת הפוטנציאל של ההשקעה. התרחקו מאזורים עם שיעורי פשיעה גבוהים; התמקדו רק באזורים ללא פשיעה או עם פשיעה מזערית מאוד. ההכנסות שלכם יגדלו בהתמדה וכך גם ערכי הנכסים כל עוד האזור יהיה נקי מפשיעה.

אף על פי שהשיקולים הגאוגרפיים חיוניים, זכרו שגיוון הוא המפתח להצלחה בהשקעות נדל"ן. אל תשקיעו באזור מבוקש אחד. פזרו את ההשקעות שלכם באזורים שונים, הגדילו את התשואות והפחיתו את הסיכון לתיק ההשקעות.

 

מוכנים להתחיל להשקיע?

כדי להיכנס לתחום השקעות הנדל"ן בארצות הברית כדאי ללמוד כמה מושגי יסוד שמשמשים משקיעי נדל"ן:

אפשרויות מימון

  • משכנתאות – יש להבין את מסלולי המשכנתאות המיטביים ואת התנאים שלהן.
  • ניתוח תזרים המזומנים – יש לצפות את תזרים המזומנים של הנכס ולהביא בחשבון הוצאות ניהול ותחזוקה, תשלומי ביטוח והחזר הלוואה.

ניתוח הנכס

  • בדיקת נכס – בדיקה יסודית של הנכס חיונית לאיתור בעיות נסתרות.
  • חקר שוק – בדיקת ערכי הנכסים, מחירי השכירות ושיעורי הפנות (VACANCY) באזור ההשקעה.

ניהול הנכס

ניהול נכס הוא משימה שגוזלת זמן. החליטו מה רצוי לכם – לנהל את הנכס לבד או לעבוד עם חברה לניהול נכסים.

הבנה משפטית

תקנות הבנייה שונות ממדינה למדינה בארצות הברית. חשוב להבין את תקנות המדינה באזור ההשקעה ולהעמיק בכל הנוגע לזכויות שוכרים.

מיסוי

הכירו את חבויות המס שלכם ואת דרישות המיסוי כיוון שגם משקיעים זרים שאינם אזרחי ארצות הברית או תושביה, חייבים לשלם מס על רווחי ההון שלהם.

ניהול סיכונים

  • גיוון – פזרו את ההשקעות שלכם. השקיעו בנכסים מסוגים שונים באזורים שונים כדי להגדיל את התשואות ולהפחית את הסיכון.
  • ביטוח – ודאו שיש לכל השקעה כיסוי ביטוחי.

אסטרטגיית יציאה

לכל השקעה יש אסטרטגיית יציאה ברורה בין שמדובר בבעלות לטווח ארוך ובין שמדובר באקזיט או עסקת פליפ.

אנשי מקצוע מקומיים

צרו קשר עם אנשי מקצוע מקומיים בתחום הנדל"ן לרבות סוכני נדל"ן, קבלנים, מנהלי נכסים עורכי דין ורואי חשבון. הקשרים איתם יעזרו לכם מאוד.

חקר שוק ומגמות שוק

התעדכנו בנושאי מגמות שוק, שיעורי ריבית ואינדיקטורים כלכליים שיכולים להשפיע על ההשקעות שלכם.

 

הדרך להשקעות בארצות הברית מתחילה ב־ITBC

מוכנים להשקיע בנדל"ן אמריקני? לפני שתצאו לדרך, יש לנו דבר נוסף להציע לכם – אל תעשו את זה לבד. בין שאתם משקיעים מתחילים, ובין שאתם משקיעים מנוסים, השקעות חכמות בנדל"ן אמריקני הן תוצר של עבודה עם מומחים לנדל"ן אמריקני. איפה מוצאים מומחים לנדל"ן אמריקני? כאן אצלנו ב־.ITBC הינה כמה סיבות טובות לעבוד איתנו:

  • ניסיון רב־שנים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית – חברת ITBC היא מהחברות המובילות בארץ בתחום השקעות נדל"ן בארצות הברית. ההצלחה שלנו מוכחת, והלקוחות שלנו יכולים להעיד על כך.
  • התמחות בנדל"ן אמריקני – השקעות נדל"ן בארצות הברית הן עסק למומחים. ITBC מתמחה בכל שוקי הנדל"ן המקומיים בארצות הברית ובקיאה באזורי הביקוש ויודעת להתאים לכל משקיע גם את אזור ההשקעה וגם את סוג ההשקעה.
  • נוכחות מתמדת בשטח – ITBC מפעילה סוכני שטח באזורי הביקוש בארצות הברית. כל נכס, כל אזור וכל עסקה נבחנים מקרוב.
  • אסטרטגיות השקעה שמתאימות למשקיעים – ITBC עובדת עם המשקיעים בשיתוף פעולה הדוק ובונה להם פרופיל השקעות מדויק שמתאים ליעדים שלהם, ליכולת שלהם להתמודד עם סיכונים ולמשאבים העומדים לרשותם.
  • מאגר שלם של אנשי מקצוע מקומיים – ל־ITBC יש רשת ענפה של אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן – סוכני נדל"ן, קבלנים, מנהלי נכסים, משפטנים ורואי חשבון. הקשר איתם חיוני גם בשלב ניתוח העסקאות וגם בשלב ניהול הנכסים.
  • חקר שוק – צוות המחקר של ITBC עוקב בדריכות אחר מגמות שוק, אינדיקטורים כלכליים והתפתחויות אזוריות. חקר שוק יסודי מאפשר לנו לזהות הזדמנויות וסיכונים.
  • שירותי ניהול נכסים – ITBC מציעה למשקיעים שלה שירותי ניהול נכסים שמטפלים בכל ההיבטים לרבות ראיונות עם דיירים, גביית שכר דירה ותחזוקת הנכס, כדי שההשקעה שלכם לא תטריח אתכם.

רוצים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית? זה בידיים שלכם! דברו איתנו עוד היום; הנכס החדש שלכם ממתין לכם, ואנחנו נעזור לכם להגיע אליו.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות