072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / מולטי פמילי בארצות הברית – האם זאת השקעה משתלמת?

מולטי פמילי בארצות הברית – האם זאת השקעה משתלמת?

מולטי פמילי בארצות הברית

שוק הנדל"ן האמריקני מרתק אתכם, ואתם מעוניינים להיכנס אליו ולהתחיל להרוויח? נכסים רב־משפחתיים, או נכסי מולטי פמילי, הם דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלכם וליהנות מהשקעה מניבה ומשתלמת, מביקוש גבוה ומתנודתיות פחותה.

 

נכסי מולטי פמילי הם הזדמנות השקעה מצוינת שמניבה למשקיעים תזרים הכנסות קבוע ומאפשרת להם להגדיל את התשואות לאורך זמן. משקיעים מתחילים רבים שואלים אותנו אם השקעה במולטי פמילי כדאית ומשתלמת.

 

הניסיון שלנו בחברת INVESTBC מוכיח באופן חד־משמעי שאם אתם רוצים להיכנס לשוק הנדל"ן האמריקני ולהשקיע בנכס מבוקש, איכותי ומשתלם, אתם צריכים להשקיע במולטי פמילי. במאמר זה נבדוק מהו נכס מולטי פמילי, מה היתרונות והחסרונות שלו ולמה הוא כל כך מבוקש בקרב משקיעים ישראלים.

 

רוצים להיכנס לשוק הנדל"ן האמריקני ולהצליח? קבלו את המולטי פמילי. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת עליו.

 

מהו נכס מולטי פמילי?

נכס מולטי פמילי היא כל נכס מגורים שמכיל יותר מיחידת דיור אחת. בניגוד לנכסי סינגל פמילי – בתים צמודי קרקע המאכלסים רק משפחה אחת – נכסי מולטי פמילי מאכלסים משפחות רבות. הם יכולים להיות קטנים כמו דופלקסים או טריפלקסים או גדולים כמו מתחמי דיור ענקיים.

 

ההבדל בין סינגל פמילי ובין מולטי פמילי הוא שמולטי פמילי כולל כמה יחידות דיור, וכל יחידת דיור מיועדת לאכלוס של משפחה אחת או דייר אחד. בעלי הנכס יכולים להשכיר את כל יחידות הדיור בנכס ולהגדיל את פוטנציאל ההכנסות שלהם.

 

אם אתם מעוניינים להשקיע במולטי פמילי, עליכם להחליט באיזה סוג של מולטי פמילי תרצו להשקיע – בדופלקסים, בטריפלקסים או במתחמי דיור גדולים; עליכם להחליט על האוכלוסייה שתרצו לעבוד איתה – סטודנטים, אנשי מקצוע בודדים או משפחות; ועליכם להבין שאחזקת נכס מולטי פמילי משתנה לפי גודלו, לפי האזור שבו הוא נמצא, לפי הביקוש לו ולפי הוותק שלו.

 

עלויות התחזוקה של מתחם דיור גדול יהיו בהכרח גבוהות יותר מעלויות התחזוקה של דופלקס קטן. הביאו את כל הנתונים בחשבון לפני שתקבלו החלטה ותקדמו את ההשקעה.

 

יתרונות המולטי פמילי

שוק הנדל"ן האמריקני ידוע ביציבותו ובגמישות הרבה שהוא מאפשר למשקיעים בכלל ולמשקיעים ישראלים בפרט. ולכן בשנים האחרונות אנחנו עדים לנוכחות ישראלית פעילה בנדל"ן האמריקני, הסיבות ללמה להשקיע בנדל"ן בארה"ב מגוונות, ובמיוחד להעדפה מובהקת של נכסי מולטי פמילי.

 

מתעניינים בהשקעה של מולטי פמילי ארה"ב? כדאי שתדעו שבכוחם להעשיר את תיק ההשקעות שלכם ולהגדיל את התשואות השנתיות שלכם. אחד היתרונות הבולטים בהשקעה במולטי פמילי הוא המינוף הכלכלי. למה הכוונה? ובכן, בהתבסס על מקדמה קטנה תוכלו לקבל משכנתה נוחה, לרכוש נכס מולטי פמילי איכותי ולקבל החזר משתלם על ההשקעה. המינוף הכלכלי יגדיל את הנתח של ההשקעות הנדל"ן שלכם ויזרים לכם הון במהירות ובקלות.

 

אם תתחילו עם נכס מולטי פמילי אחד בארה"ב, תוכלו להשתמש בהכנסות שתניבו ממנו ולהשקיע בנכסים אחרים. מלבד אפשרויות המינוף המשתלמות בעלות על נכסי מולטי פמילי טומנת בובה הטבות מס ייחודיות, ולמשקיעי נדל"ן ישראלים בארצות הברית זהו שיקול רב־ערך. למשל ייתכן מאוד שתוכלו לנכות את תשלומי הריבית על המשכנתה ואת הוצאות הנלוות לאחזקת הנכס מההכנסה המחויבת במס.

 

נוסף על כך, אם תשקיעו בהשבחה איכותית, הערך של המולטי פמילי בארצות הברית יגדל ברבות השנים. עלייה בערך הנכס משפיעה על הביקוש לו, מושכת אוכלוסייה חזקה, מפחיתה תנודתיות ומאפשרת למשקיעים לאתר בקלות נקודות אקזיט רווחיות.

 

רוצים להשקיע במולטי פמילי בארה"ב ולהרוויח? השקיעו בתכנון מקיף ובמחקר קפדני ויישמו את מהלכי ההשקעה בתבונה. מולטי פמילי הוא השקעה חכמה למשקיעים מתחילים שמעוניינים להגדיל את ההון האישי שלהם וליהנות מהכנסה פסיבית משתלמת, יציבה וקבועה.

 

השקעה במולטי פמילי בארה"ב

 

 

חסרונות המולטי פמילי

כמו כל השקעה גם להשקעה במולטי פמילי בארה"ב יש כמה חסרונות ממשיים, וחשוב להביא אותם בחשבון לפני שמתקדמים בתהליך.

 

אחד החסרונות המובהקים הוא סכום הכניסה הגבוה. אם בתהליך הרכישה של נכס סינגל פמילי תידרשו לתת לבנק מקדמה בשיעור של חמישה עד עשרה אחוזים, ברכישת נכס מולטי פמילי תידרשו לתת לבנק מקדמה בשיעור של עשרים אחוזים או יותר. כלומר תצטרכו להכין הון עצמי גבוה כדי להבטיח את המימון.

 

חיסרון נוסף הוא התחרות הרבה בקרב המשקיעים. בשל פוטנציאל הרווח הגבוה יש בשוק נכסי המולטי פמילי נוכחות אינטנסיבית של משקיעים ותחרות לא פשוטה.

 

אם אתם משקיעים מתחילים, הנוכחות המסיבית של המשקיעים הוותיקים עלולה להרתיע אתכם, לאתגר אתכם ולהקשות על איתור נכסים איכותיים שמניבים תשואות משתלמות. חוץ מזה ניהול נכס מולטי פמילי הוא משימה תובענית למדי. בעלי הנכסים צריכים לדאוג לצרכים המשתנים של הדיירים ולהשקיע בכך זמן, כסף ואנרגייה.

 

הבעיות שעלולות להתעורר הן בעיות תחזוקה, קשיי גבייה, סכסוכים ומחלוקות בין הדיירים, ועומס העבודה עלול להיות רב. עם זאת, אפשר להתגבר על כל האתגרים הללו אם פועלים בתבונה. אפשר להפחית את התחרות בשוק המולטי פמילי המקומי בחיפוש נכסים באזורי פיתוח עם פוטנציאל לצמיחה עתידית.

 

עבודה משותפת עם חברת ניהול מקצועית יכולה לסייע מאוד ולהסיר מהמשקיעים את נטל הטיפול היום־יומי בנכס בלי לפגוע בסטנדרטים מקצועיים. בסופו של דבר אף על פי שהשקעה במולטי פמילי מלווה באתגרים רבים, מדובר בהשקעה משתלמת מאוד שמניבה למשקיעים תשואות אטרקטיביות.

 

 

האם כדאי להשקיע במולטי פמילי?

השקעה בנכסי מולטי פמילי היא השקעה נבונה ומשתלמת ודרך מצוינת לחזק את ההון האישי. אף על פי שתהליך ההשקעה מלווה באתגרים לא פשוטים שצריך להביא בחשבון, היתרונות במולטי פמילי עולים בהרבה על החסרונות.

 

ראשית, מולטי פמילי הוא השקעה מושלמת למשקיעים מתחילים וחסרי ניסיון. הוא קרש קפיצה איכותי לשוק הנדל"ן האמריקני ונקודת התחלה טובה.

 

שנית, כיוון שמינוף הוא כלי רב־עוצמה בנדל"ן, המולטי פמילי הוא אמצעי מצוין למינוף ודרך מעולה להכפיל את שיעורי התשואות גם ממנו וגם מנכסים נוספים.

 

כמו כן, לא כדאי לשכוח את הטבות המס שניתנות למשקיעי נדל"ן בכלל ולבעלים של נכסי מולטי פמילי בפרט. המשקיעים יכולים לנצל את ניכויי המס שניתנים על תשלומי הריבית של המשכנתה, להפחית את ההכנסה המחויבת במס ולהשאיר כסף בכיס.

 

נוסף על כך, נכסי מולטי פמילי מגלמים פוטנציאל להגדלת הערך של הנכס ולהגדלת התשואות אם הם עוברים השבחה איכותית ומתוחזקים היטב.

 

ולבסוף, עבודות השבחה קפדניות יכולות לשפר את תזרים המזומנים של המשקיעים ולהגדיל את הערך של הנכס.

 

בסופו של דבר השקעה בנכסי מולטי פמילי היא השקעה נבונה למשקיעים מתחילים שמעוניינים להגדיל את ההון העצמי שלהם ולייצר הכנסות פסיביות יציבות ומשתלמות. על אף הסיכונים הנלווים להשקעה במולטי פמילי, פוטנציאל התשואות המשתלמות מגמד את הסיכונים ומושך אליו משקיעי נדל"ן רבים ובצדק.

 

השקעות במולטי פמילי

 

 

להשקיע במולטי פמילי עם INVESBC

השקעה בנדל"ן אמריקני ובמיוחד בנכסי מולטי פמילי בארצות הברית היא דרך מצוינת להגדיל את ההון העצמי ולהרוויח הכנסה פסיבית משתלמת. עם זאת, אין זה תהליך פשוט. הוא מצריך ידע, מומחיות וניסיון. ולכן אם אתם חושבים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, אל תעשו את זה לבד. דברו עם צוות המומחים של INVESTBC ותוכלו לזכות לא רק בהשקעה משתלמת אלא גם:

  • מומחיות, ניסיון וידע לרבות תובנות על שוק הנדל"ן האמריקני, סיוע באיתור נכסים והדרכה בתהליך הרכישה.
  • גישה למשאבים – לצוות שלנו יש גישה למשאבים שאין למשקיעים בודדים. ברבות השנים יצרנו קשרים ענפים עם סוכני נדל"ן בכל ארצות הברית, עם קבלנים מובילים ועם מנהלי נכסים, ואנחנו יודעים איך לרתום את כולם לעבודה משותפת שתבטיח את ההצלחה של ההשקעה שלכם.
  • הפחתת רמת הסיכון – השקעה בנדל"ן היא תהליך מורכב שטומן בחובו לא מעט סיכונים. עם זאת, בשיתוף פעולה הדוק איתנו תוכלו להפחית את רמת הסיכון. איך? פשוט מאוד – באמצעות בדיקות נאותות מקיפות וניתוח מקצועי של כל עסקה ועסקה.
  • הכנסה פסיבית – אחד ההיבטים המושכים ביותר של השקעה בנדל"ן אמריקני הוא האפשרות הממשית להכנסה פסיבית. חברת INVESTBC תאתר בשבילכם נכסים שייצרו לכם תזרים מזומנים עקבי והכנסה פסיבית יציבה, קבועה וגבוהה בלי שתצטרכו לצאת מהבית ולהטריח את עצמכם בדקויות השמורות רק למקצועני נדל"ן.

 

רוצים ליהנות מנדל"ן איכותי ומניב בארצות הברית? אתם מוזמנים לנצל את כל היתרונות שאנחנו מציעים לכם. אז דברו איתנו לפני שתקבלו החלטה. אנחנו עומדים לשירותכם.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות