072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / מבנה מסחרי – Horizon Plaza – אוהיו

מבנה מסחרי - Horizon Plaza - אוהיו

מבנה מסחרי

ברוכים הבאים ל"Horizon Plaza", פרויקט השקעות נדל"ן בלעדי המציע הזדמנות מצוינת לרכוש בניין מסחרי יוקרתי באוהיו. כמיזם נדל"ן בעל חשיבה קדימה, "Horizon Plaza" שואפת לבסס נוכחות בולטת באחד האזורים הנחשקים ביותר באוהיו, ולספק למשקיעים הזדמנות לנצל את הכלכלה הפורחת של האזור ואת היתרונות הרבים שמציע מיקום אסטרטגי זה.

אזור מגורים רצוי:
המיקום הממוקד שלנו ל"אופק פלאזה" הוא העיר ההומה והדינמית של סינסינטי, אוהיו. סינסינטי ידועה בסביבה העסקית החזקה שלה, התרבות התוססת והמגזרים הכלכליים המגוונים שלה.

 

יתרונות האזור:

  • מיקום אסטרטגי: מיקומה המרכזי של סינסינטי בארצות הברית הופך אותה למרכז אידיאלי לעסקים ולמסחר, ומטפח נוכחות חזקה בשוק אזורי ולאומי.
  • סביבה ידידותית לעסקים: העיר מאמצת אווירה פרו-עסקית, המושכת מגוון רחב של תעשיות, כולל פיננסים, בריאות, ייצור וטכנולוגיה, התורמים לזרם קבוע של שוכרים מסחריים פוטנציאליים.
  • מרכז תחבורה: סינסינטי מתגאה בתשתית תחבורה יעילה, כולל כבישים מהירים, שדה תעופה בינלאומי וגישה לתחבורה בנהר, המאפשרת קישוריות וסחר חלקים.
  • כוח אדם מיומן: העיר היא ביתם של כוח אדם משכיל ומיומן, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי עבור עסקים המחפשים כישרון ומומחיות.
  • יוזמות להחייאה: סינסינטי הייתה עדה למאמצי החייאה עירוניים משמעותיים, עם פרויקטי פיתוח והשקעות רבים, המעצימים את האטרקטיביות של האזור עבור עסקים ותושבים כאחד.

 

למה להשקיע בסינסינטי, אוהיו:

  • חוסן כלכלי: הכלכלה המגוונת של סינסינטי והנוכחות של תאגידים גדולים מספקים יציבות וחוסן מול תנודות כלכליות.
  • ביקוש חזק להשכרה: המערכת האקולוגית העסקית המשגשגת של העיר וגידול אוכלוסיה קבוע מייצרים ביקוש עקבי לשטחי מסחר, מה שמבטיח שוק שכירות יציב.
  • פוטנציאל להערכה: הפיתוח העירוני המתמשך והמיקום האסטרטגי של סינסינטי הופכים אותה לאזור מבטיח להערכת נכסים, המספק הזדמנויות להחזרים חיוביים על ההשקעה.
  • צומחת תעשיית הטכנולוגיה: סינסינטי צמחה כמרכז לטכנולוגיה וסטארטאפים, עם קהילה יזמית צומחת, המציעה למשקיעים פוטנציאליים הזדמנות להיות חלק מנוף עסקי צופה פני עתיד.
  • דמי שכירות ממוצעים לחללים מסחריים:
    דמי השכירות הממוצעים עבור שטחים מסחריים בסינסינטי משתנים בהתאם לגורמים כמו מיקום, גודל ושירותים. ברובע העסקים המרכזי ובאזורי המסחר המובילים, תעריפי השכירות עבור חללי משרדים נעים בדרך כלל בין 20 ל-35 דולר למטר מרובע בשנה. שטחי קמעונאות יכולים להורות על שכר דירה בין $25 ל-$50 לכל רגל מרובע בשנה, תלוי במיקומם ובתנועת הרגל שלהם.

 

Horizon Plaza מציגה הזדמנות להשקעה בנדל"ן שאין כמותה לבעלות על בניין מסחרי יוקרתי בסינסינטי, אוהיו. עם מיקומה האסטרטגי, הכלכלה המשגשגת והמגזרים העסקיים הצומחים שלה, סינסינטי מציעה את הסביבה המושלמת לעסקים לשגשג ולהצליח. על ידי הפיכתם לחלק מ"אופק פלאזה", משקיעים יכולים להבטיח את חלקם בעיר משגשגת זו, ולהבטיח פוטנציאל להכנסה קבועה משכירות והערכה עתידית של הנכס המסחרי שלהם. אמצו את אופק ההזדמנויות והשקיעו ב"אופק פלאזה" עוד היום!

רוצה להשקיע בפרויקט?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם פרטים

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות