072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / חברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית

חברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית

חברה להשקעות נדל"ן בארצות הברית

רוצים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית? אתם בכיוון הנכון לעצמאות כלכלית ולחיים של רווחה והנאה. בחירה נכונה של חברת להשקעות נדל"ן היא צעד חשוב במקסום התשואות שלכם ובטיפוח תיק השקעות מגוון. כדי לבחור בחברה המתאימה שתלווה אתכם בתהליך המיוחד, המאתגר והמורכב הזה, אתם צריכים להשקיע זמן במחקר מקיף ולהקדיש מחשבה לשאלה שמטרידה את כל המשקיעים הישראלים באשר הם – איך להרוויח מנדל"ן אמריקני ולהישאר בבית, והאם זה אפשרי בכלל? ובכן, לא רק שזה אפשרי, זה גם מומלץ וכדאי. איך עושים את זה? רק עם חברה מנוסה, מיומנת ומקצועית להשקעות נדל"ן.  הינה כמה טיפים שימושיים לבחירת חברת ההשקעות החדשה שלכם ודיון מועיל בנושאים כמו כדאיות ההשקעה, הסיכונים הנלווים להשקעות נדל"ן עצמאיות, וכל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים לעבוד עם חברה להשקעות בנדל"ן. השקעה בנדל"ן אמריקני היא דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלכם, אז המשיכו לקרוא כדי שתבינו איך לעשות את זה נכון.

 

השקיעו במחקר מקיף

בחירה נכונה של חברת השקעות נדל"ן בארה"ב היא לא תהליך פשוט, ולכן כדאי ורצוי להשקיע במחקר מקיף לפני שמתחייבים לעבוד עם חברה מסוימת. השקעה בנדל"ן היא דרך נהדרת לבנות גב כלכלי חזק ואיתנות פיננסית, אך היא טומנת בחובה לא מעט סיכונים שיש להביא בחשבון. לפני שאתם בוחרים חברת השקעות, בדקו היטב את הפרמטרים הבאים:

  • ההיסטוריה של החברה – כמה זמן החברה פעילה? מי הלקוחות שלה? האם היא נתונה לפיקוח רגולטורי? בקשו לשוחח עם הלקוחות ונסו ללמוד מהניסיון שלהם.
  • עמלות – שאלו על שיעורי העמלות שהחברה גובה בתמורה לשירותים שלה ושקללו אותן יחד עם ההוצאות הצפויות של ההשקעה העתידית לרבות קנייה, השבחה ואחזקה נכסים.
  • נכסים להשקעה – ודאו שהחברה מציעה לכם נכסים התואמים את מטרותיכם, את הצרכים שלכם ואת היכולות הפיננסיות שלכם. הביאו בחשבון את ההחזר הפוטנציאלי על כל השקעה, את השלכות המס, את הנזילות של הנכסים וגורמים נוספים והעריכו את כל האפשרויות העומדות לפניכם.
  • קו ישיר ישראל־ארצות הברית – האם החברה מפעילה גורמים בשטח בארצות הברית? האם האנשים שלה מכירים את אזורי הנדל"ן המבוקשים? האם יש להם נוכחות קבועה באזורי הביקוש? האם הם מוכרים בקהיליית הנדל"ן המקומית בכל אזור?
  • היסטוריית נכסים – בקשו לבחון את היסטוריית הנכסים של החברה ובחנו את תהליכי ההשבחה, האכלוס והתחזוקה שלהם.
  • מערך שירות לקוחות – ודאו שהחברה מפעילה מערך שירות לקוחות משביע רצון. צוות החברה צריך לעמוד לרשותכם בכל עת ולהנגיש לכם את המידעים הרלוונטיים להשקעה שלכם בשקיפות מלאה.

אם תקדישו זמן למחקר תוכלו לקבל החלטה מושכלת על כל חברת השקעות ולהבין איזו חברה מתאימה לכם. השקיעו בבדיקת נאותות משלכם כדי לוודא שאתם מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר לעתידכם ולעתיד משפחתכם.

 

הגדירו מטרות

לפני שתבחרו חברה להשקעות נדל"ן, חשבו על יעדי ההשקעה הספציפיים שלכם. מה בדיוק אתם רוצים להשיג? האם אתם מחפשים אסטרטגיית השקעות ארוכת טווח עם סיכון נמוך ותשואות קבועות? או אולי אתם מעדיפים גישה אגרסיבית שכוללת סיכונים גבוהים לצד רווחים מיידיים ומשתלמים? מצאו את חברת ההשקעות המתאימה לסגנון שלכם ולמטרות שהגדרתם.

נוסף לאסטרטגיית ההשקעה שלכם כדאי שתחשבו על רמת הסיכון ותשאלו את עצמכם כמה אתם מרגישים נוח עם סיכונים, כמה הון אתם יכולים לסכן, ולאילו תשואות אתם מצפים. אם אתם מחפשים השקעות בגישה שמרנית, אולי תרצו להתמקד בהשקעות ארוכות טווח בסיכון נמוך ובתשואות נמוכות; אם אתם מוכנים להסתכן, ויש לכם הון זמין להשקעה איכותית, גישת השקעה אסרטיבית עשויה להתאים לכם יותר. שקלו את המטרות הספציפיות שלכם לצד הסובלנות שלכם, הסיכון הנלווה להשקעות והתקציב העומד לרשותכם. כך תתקדמו לעבר חברת ההשקעות הנכונה לכם ותגדילו את הסיכוי להחזרים נאים.

איך לבחור חברת השקעות נדל"ן בארה"ב

 

באילו אזורים בארצות הברית החברה משקיעה?

בכל הנוגע להשקעות נדל"ן, 'לוקיישן' הוא מילת המפתח. לפני שאתם מאתרים חברה להשקעות נדל"ן, חשבו על הלוקיישן הרצוי לכם. הלוקיישן הנכון כולל היבטים חשובים כמו סוג הנכסים, תנאי השוק, דמי השכירות המקובלים באזור ושיעורי ההשבחה הצפויים. תנאי השוק באזור מסוים יכולים ללמד אתכם על הרווחים ועל ההפסדים הצפויים לכם. אם השוק רווי בנכסים, ויש מעט קונים או שוכרים, אתם עלולים להישאר עם נכסים ריקים שאינם מניבים. נוסף על כך כדאי להבין מה השיעורים של דמי השכירות המקובלים באזור ומה שיעורי ההשבחה החזויים. אלה יכולים לתת לכם מושג על המהירות שבה ההשקעה שלכם תגדל בחלוף הזמן. גורם חשוב נוסף הוא התקנות המקומיות הנוגעות להשקעות בנדל"ן. לערים שונות ולמדינות שונות בארצות הברית יש תקנות משלהן, ואלה יכולות להשפיע על היכולת שלכם לרכוש נכסים, למכור אותם או להשכיר אותם.

הקפידו לערוך מחקר מקיף שיעזור לכם להבין אילו מגבלות חלות בלוקיישן שבחרתם. היבטים נוספים שחשובים לא פחות נוגעים לאיכות החיים בלוקיישן הנבחר – שיעורי הפשיעה, מוסדות הלימוד, שירותים רפואיים, אפשרויות תעסוקה ויוקר המחיה – וצריכים להיכנס למערך השקלולים שלכם ולכוון אתכם להחלטה הנכונה. הלוקיישן הרצוי צפוי להשפיע על ההצלחה שלכם. התייעצו עם חברת ההשקעות המועדפת עליכם והביאו בחשבון את כל ההיבטים של הלוקיישנים המובילים לפני שתסגרו חוזה ותצאו לדרך.

 

הגנו על ההשקעה שלכם

לפני שתשקיעו בנדל"ן אמריקני, עליכם להגן על האינטרסים הפיננסיים שלכם. אם החלטתם לעבוד עם חברה מקצועית להשקעות נדל"ן, ודאו שהיא מעמידה לרשותכם שירותים מקצועיים ומקיפים של ייעוץ משפטי, ייעוץ מס ותכנון פיננסי כדי להגן עליכם ועל ההשקעה שלכם. שאלו את מנהלי החברה אילו צעדים הם נוקטים לשמירה על כספי המשקיעים לכל אורך תהליך ההשקעה. בקשו לראות את היסטוריית ההצלחות של החברה, דברו עם משקיעים ותיקים שעובדים איתה, בחנו את הנכסים שהיא משביחה וודאו שההתנהלות שלה תקינה, שקופה וחוקית.

השקעות מוצלחות בנדל"ן אמריקני הן תוצר של התנהלות מושכלת לצד סיכונים מחושבים לטובת המשקיעים. ההצלחה של חברת ההשקעות היא ההצלחה של המשקיעים, וההצלחה של המשקיעים היא כרטיס הביקור הטוב ביותר של חברת ההשקעות. וזה המוטו שלנו בחברת INVESTBC. רוצים להשקיע בנדל"ן אמריקני אך לא יודעים איך להתחיל? השאירו את הדאגות לנו. השקעה בנדל"ן מחייבת ידע, ניסיון, בקיאות ומיומנות וגם נוכחות מתמדת בשטח, ובכל אלה הצוות שלנו מוביל. רוצים שנוביל אתכם להשקעות המוצלחות ביותר בחייכם? דברו איתנו – הנדל"ן עלינו.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות