072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / השקעות סולידיות מומלצות

השקעות סולידיות מומלצות

השקעות סולידיות מומלצות

בנוף הפיננסי המשתנה של ימינו השקעות סולידיות הן לא רק הדבר הנכון לעשות, הן גם הדבר המומלץ לעשות כיוון שהן מניעות צמיחה כלכלית אישית ומאפשרות ביטחון פיננסי מתמשך. לנוכח הזמינות הרבה של אפשרויות ההשקעה השונות חשוב להתרחק מהשקעות יוקרתיות שנראות מבטיחות ולהתקרב דווקא להשקעות הסולידיות שמציעות יציבות, תשואות עקיבות ופוטנציאל לצמיחה. במאמר זה נבדוק מהן השקעות סולידיות ונברר אילו השקעות מתאימות למשקיעים בכל הרמות.

 

מהן השקעות סולידיות?

השקעה סולידית היא נכס פיננסי או נדל"ני שיש לו ערך כספי יציב, והוא מייצר תשואות בעקביות לאורך זמן. השקעות בנכסים סולידיים מפחיתות את רמת הסיכון למשקיעים ואינן חשופות לתנודתיות יתרה. יציבות, תשואות קבועות ופוטנציאל לצמיחה הם המאפיינים העיקריים של כל השקעה סולידית מומלצת, ואף על פי שאף השקעה איננה נטולת סיכון, השקעות סולידיות ממזערות את הסיכונים למשקיעים ומתוות להם דרך לצבירת הון.

 

למה כדאי להשקיע בהשקעה סולידיות?

לנכסים סולידיים יש יתרונות רבים שתורמים להצלחה פיננסית לאורך זמן. למה כדאי להשקיע בנכסים סולידיים? ראשית, הם נותנים יציבות וביטחון גם בתנאים כלכליים בעייתיים. שנית, הם משמרים את ההון המושקע ואף מגדילים אותו ומגינים על המשקיעים מפני אינפלציה. כמו כן, נכסים סולידיים מניבים לעיתים קרובות תשואות איכותיות, ולכן הם אידאלים למשקיעים שמעוניינים בתזרים מזומנים קבוע ומסתמכים עליו. לבסוף, השקעה בנכסים סולידיים היא בסיס איתן לתיק השקעות מגוון שיש בו סיכונים מופחתים ויעדים פיננסיים מבטיחים.

 

איפה כדאי להשקיע?

הינה כמה אפשרויות מובילות להשקעות:

  • שוק המניות – למניות של חברות ותיקות ומבוססות יש פוטנציאל צמיחה חזק לתקופות ממושכות, והדבר הוכח לאורך שנים. ביזור ההשקעות וגיוון בין מגזרים שונים ובין ארצות שונות עשויים להפחית את הסיכון למשקיעים ולהניב להם תשואות איכותיות.
  • אגרות חוב – אגרות חוב ממשלתיות ואגרות חוב קונצרניות מספקות למשקיעים הכנסות יציבות וקבועות ושומרות על הונם. לאגרות חוב יש פרופיל סיכון נמוך, ולכן הן מתאימות למשקיעים שמרנים.
  • קרנות נאמנות וקרנות שנסחרות בבורסה – קרנות נאמנות פועלות לטובת המשקיעים גם בתחום הנכסים הפיננסיים וגם בתחום הנכסים הנדל"ניים. הן בדרך כלל מנוהלות במקצועיות ולכן מתאימות למשקיעים לא מעורבים שרוצים ליהנות משקט נפשי ומתשואות איכותיות ומשתלמות.
  • נדל"ן בארצות הברית – להשקעות נדל"ן הכוללות נכסים פרטיים למגורים, נכסים מסחריים או נכסים להשבחה ולהשכרה בארצות הברית, יש פוטנציאל רווחים רב. שוק הנדל"ן מאופיין ביציבותו היחסית וביכולתו לתקן את עצמו לאחר כל משבר כלכלי, ולכן הוא אופצייה אטרקטיבית למשקיעים שמעוניינים בהכנסה פסיבית ובצבירת ממון. לחצו כאן למדריך מקיף בנושא השקעות נדל"ן בארה"ב >>

 

השקעות סולידיות

 

מה ההבדל בין השקעות סולידיות ובין השקעות לא סולידיות?

ההבדל בין השקעות סולידיות ובין השקעות לא סולידיות נעוץ בעיקר בפרופיל הסיכון, ביציבות ובפוטנציאל לתשואות עקיבות. הינה ההבדלים העיקריים:

פרופיל סיכון

  • השקעות סולידיות – להשקעות סולידיות יש בדרך כלל פרופיל סיכון נמוך בהרבה מהשקעות לא סולידיות. הן נותנות עדיפות לשימור הון וליציבות כלכלית במטרה למזער פוטנציאל להפסדים. השקעות אלה משויכות בדרך כלל לחברות מבוססות, לתעשיות יציבות או לסוגי נכסים עם רקורד מוכח של תשואות עקיבות.
  • השקעות לא סולידיות – השקעות לא סולידיות נושאות לעתים קרובות רמת סיכון גבוהה. הן עשויות לכלול מיזמים ספקולטיביים, שווקים מתעוררים או השקעות בתעשיות תנודתיות או בנכסים אחרים. אף על פי שפוטנציאל התשואות שלהן גבוה מאוד, הן מושפעות מתנודתיות בשווקים ומעוררות חוסר ודאות רבה בקרב משקיעים.

יציבות

  • השקעות סולידיות – השקעות סולידיות הן יציבות מאוד. הן מתאימות למשקיעים שמעוניינים בהכנסה יציבה ומצפים להגדלה בהון בחלוף הזמן. הביצועים שלהן עקיבים וצפויים, ולכן הן מתאימות למשקיעים שזקוקים ליציבות ולסף סיכון נמוך.
  • השקעות לא סולידיות – השקעות לא סולידיות אינן כה יציבות בגלל פרופיל הסיכון הגבוה שלהן. הן מושפעות מתנודות במחירים ומתנודתיות בשוק ומעוררות חוסר ודאות בקרב המשקיעים, דבר שבתורו גורם לתשואות לא צפויות. השקעות לא סולידיות מתאימות למשקיעים שמעוניינים ברווחים מיידיים בתקופות קצרות ויכולים להתמודד עם הפסדים.

תשואות

  • השקעות סולידיות – השקעות סולידיות מניבות תשואות עקיבות לאורך זמן. אף על פי שהתשואות שלהן אינן גבוהות במיוחד, הן מספיקות למשקיעים שמעוניינים בהכנסה יציבה ומצפים להגדלת הון בחלוף הזמן.
  • השקעות לא סולידיות – אומנם להשקעות לא סולידיות יש פוטנציאל לתשואות גבוהות, אך הן מושפעות מתנודתיות ועלולות להציג ביצועים לא צפויים. הן יכולות להציג עליות ומורדות ולהניב תשואות לא אחידות. השקעות לא סולידיות מחייבות ניטור פעיל, תזמון וסבלנות רבה.

יעדים

  • השקעות סולידיות – השקעות סולידיות מכוונות לצמיחה פיננסית ארוכת טווח. מדובר בנכסים שמוחזקים לאורך זמן ומאפשרים למשקיעים ליהנות מהכנסה יציבה ומעליית ערך. השקעות סולידיות נחשבות שמרניות אך איכותיות.
  • השקעות לא סולידיות – השקעות לא סולידיות הן קצרות מועד ומתאימות למשקיעים שמעוניינים בתשואות גבוהות ומיידיות. הן כוללות מסחר פעיל, ספקולציות או הזדמנויות מתעוררות. השקעות לא סולידיות מחייבות ידע מקצועי בתחומי ההשקעה, ניהול אקטיבי ונכונות להתמודד עם הפסדים.

 

תשואות פוטנציאליות מהשקעות סולידיות

טווח התשואות שההשקעות הסולידיות מניבות, משתנה לפי סוג ההשקעה, תנאי השוק ופרופיל הסיכון של המשקיעים. אף על פי שהשקעות סולידיות נותנות יציבות למשקיעים, הן בכל זאת מספקות תשואות אטרקטיביות לאורך זמן. אם נבחן השקעות סולידיות בחלוף השנים, נסיק שמניות מניבות תשואה שנתית ממוצעת של 7 עד 10 אחוזים, אגרות חוב מניבות תשואה שנתית צנועה יותר של 3 עד 5 אחוזים, והשקעות בנדל"ן אמריקני מראות יכולת לתשואות גבוהות בהרבה.

 

השקעות נדל"ן בארצות הברית

השקעות נדל"ן בארצות הברית הן אופצייה סולידית לצבירת הון. שוק הנדל"ן האמריקני מציע מבחר הזדמנויות למשקיעים לרבות נכסים פרטיים למגורים, נכסים מסחריים ונכסים להשבחה ולהשכרה. גורמים כמו גידול אוכלוסייה, יציבות כלכלית ואסדרה ידידותית תורמים לאטרקטיביות של שוק הנדל"ן האמריקני. השקעה בנכסים למגורים מניבה הכנסות קבועות ויציבות משכירות; אזורי מטרופולין המאופיינים בביקוש גבוה ובהזדמנויות תעסוקה רבות כמו ניו יורק, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו נהנים משוקי נדל"ן חזקים; נדל"ן מסחרי כמו בנייני משרדים, שטחי מסחר ונכסים תעשייתיים מספקים למשקיעים חוזי שכירות לתקופות ממושכות ותשואות גבוהות מאוד.

 

השקעות סולידיות למשקיעים מתחילים

השקעות סולידיות מבטיחות צמיחה כלכלית אישית וביטחון פיננסי לאורך זמן. פרופיל הסיכון שלהם נמוך באופן יחסי, הן מניבות תשואות עקיבות ויש להם פוטנציאל ממשי לצמיחה איכותית. עם זאת, לפני שמתמקדים בהשקעה סולידית כזאת או אחרת, חיוני לערוך מחקר מקיף ויסודי, לנתח מגמות בשוק ולהתאזר בסבלנות לפני שמקבלים החלטות על השקעה כזאת או אחרת. בבחירה קפדנית ובביזור השקעות אפשר לבנות תיק השקעות סולידי שמתאים ליעדים הפיננסיים של כל משקיע, ליכולות הכלכליות שלו, לצרכים שלו ולהעדפותיו.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות