072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / השקעות נדל"ן קטנות – איפה אפשר להשקיע עד 400K ₪?

השקעות נדל"ן קטנות – איפה אפשר להשקיע עד 400K ₪?

השקעות נדל"ן קטנות

בעולם שבו חוסר ודאות פיננסית הוא הדבר הוודאי ביותר, אפיקי השקעה סולידיים הם האפשרות הבטוחה ביותר. זה לא מפליא שמשקיעים רבים בארץ ובעולם מעדיפים יציבות על פני תנודתיות, ביטחון על פני ספקולציות וצמיחה לטווח ארוך על פני רווחים מיידיים. זה גם לא מפליא שעוד ועוד משקיעים שולחים מבט מערבה ונוהרים דווקא לשוק הנדל"ן האמריקני. זה לא סוד שבעשורים האחרונים שוק הנדל"ן האמריקני הוכיח את עצמו בעקיבות גם לבעלי נכסים וגם למשקיעים.

השקעות נדל"ן היו ועודן תחום ההשקעה המשתלם ביותר בעיקר בגלל היכולת של שוק הנדל"ן לתקן את עצמו, להתאזן, לשמור על ערכי הנכסים ואף להעלות אותם לאורך זמן. עם זאת כולנו יודעים שדי מאתגר למצוא בארץ נכסים מתאימים להשקעה, להניב מהם תשואות ולייצר מהם הכנסות בסכומי סף נמוכים. אז מה עושים משקיעים מתחילים שמחזיקים בסכומי סף נמוכים ומעוניינים להשקיע בנדל"ן? משקיעים בנדל"ן בארצות הברית.

במציאות הנוכחית השקעות נדל"ן קטנות הן שם המשחק, והן הדבר הטוב ביותר והבטוח ביותר שאפשר להשקיע בו. שוק הנדל"ן האמריקני הוא השחקן הראשי במשחק הזה, ומשקיעים ישראלים רבים שמחזיקים סכומים קטנים, נוהרים אליו ובצדק. במאמר זה ננסה להבין למה.

אז איפה אפשר להשקיע עד 400K ₪? אתם כבר יודעים. עכשיו בואו נראה איך עושים את זה נכון.

 

יתרונות הנדל"ן האמריקני

אחד היתרונות הגדולים של השקעה בנדל"ן בארצות הברית הוא הגודל העצום של המדינה ומבחר האפשרויות של שוק הנדל"ן הפועל בה. ארצות הברית על כל מדינותיה, עריה, יישוביה ואזורי הספר שלה היא כר פורה למשקיעים מתחילים וותיקים שמצליחים לגלות בכל אזור את הפוטנציאל הייחודי שלו ולרתום אותו לצורכי ההשקעה שלהם.

בין שאתם מעדיפים אזורי מטרופולין שוקקים, ובין שאתם מחבבים את הנוחות של העיירות הקטנות; בין שגיבשתם אסטרטגיית השקעות, ובין שעדיין לא, תוכלו למצוא הזדמנויות רבות של השקעות נדל"ן קטנות באזורים המובילים בארצות הברית גם בתקופה המאתגרת הזאת ולהצליח בגדול.

בניגוד לישראל, שבה קשה מאוד למצוא נכסים להשקעה בסכומים נמוכים בגלל הביקוש הרב והזמינות המוגבלת, בארצות הברית המצב טוב בהרבה, ושוק הנדל"ן נגיש יותר. שפע הנכסים הזולים במדינות השונות מאפשר למשקיעים להיכנס לשוק הנדל"ן בסכומי סף נמוכים, ולכן ארצות הברית היא אטרקטיבית במיוחד גם למשקיעים מתחילים שרוצים לצבור ניסיון בתחום הנדל"ן, וגם למשקיעים ויקים שמעוניינים לגוון את תיק ההשקעות בלי לשבור חסכונות.

 

יתרון נוסף למשקיעים בנדל"ן אמריקני הוא הפוטנציאל לצמיחה לטווח ארוך. אם בוחנים את המגמות של שוק הנדל"ן האמריקני לאורך העשורים, אפשר ללמוד שהוא מתמיד במגמת העלייה וממשיך להניב תשואות איכותיות ככל שהזמן חולף. אף על פי שאפשר לראות תנודתיות מקומית פה ושם בהלימה לאירועים פיננסיים מדיניים או גלובליים, המגמה שלו היא תמיד חיובית, והמסקנה המתבקשת היא ששוק הנדל"ן הוא האטרקטיבי ביותר והיחיד שיכול להבטיח למשקיעים צמיחה ארוכת טווח ותשואות איכותיות. נוסף על כך,

השקעה בנדל"ן אמריקני יכולה לייצר הכנסה פסיבית למשקיעים בקלות רבה. כיוון שהביקוש למגורים בשכירות גבוה באופן טבעי ועולה בהתמדה, בעלי נכסים נהנים מהכנסות קבועות, יציבות ומשתלמות. משקיעים שבוחרים נכסים בקפידה ויודעים לנתח מיקומים ועסקאות, יכולים ליהנות מהכנסות קבועות מדמי שכירות, לקזז את ההשקעה הראשונית ולייצר תזרים מזומנים חיובי גם בהשקעות קטנות.

איפה להשקיע עד 400 אלף

 

הטבות מס למשקיעי נדל"ן בארצות הברית

ממשלת ארצות הברית מציעה הטבות מס איכותיות למשקיעי נדל"ן מקומיים וזרים כאחד. רשות המיסים האמריקנית, ה־IRS, מציעה למשקיעים ניכויים ותמריצים משתלמים לרבות ניכויים בגין עלויות אחזקה, ריביות משכנתה ופחת שממטבים את התשואות מההשקעות. במינוף יתרונות המס המשקיעים יכולים לשפר את ההחזר הכולל על ההשקעה ולהפחית את נטל המס. ואם אתם משקיעים ישראלים? על אחת כמה וכמה. שוק הנדל"ן המקומי יקבל אתכם בזרועות פתוחות. אף על פי שתצטרכו לעמוד בדרישות מנהליות, משפטיות ורגולטוריות, המערכות המקומיות בדרך כלל ידידותיות, והתהליך כולו נגיש ושקוף.

 

ניתוח עסקאות נדל"ן

גם בכל הנוגע להשקעות נדל"ן קטנות בארצות הברית, אין מנוס מניתוח מדוקדק של כל עסקה ועסקה. אסור לשכוח שכל השקעה – גם הקטנה ביותר – מלווה בסיכונים, ובדיקת נאותות יסודית לנכסים היא חיונית לפני שמתקדמים בעסקה. ואין מדובר רק בבדיקת נאותות; בדיקת השוק המקומי והתנהגותו, הבנת הערך של הנכס, מעקב אחר הביקוש למגורים בשכירות והתחשבות בסמנים כלכליים נוספים נחוצים בתהליך קבלת ההחלטות ורלוונטיים מאוד. השקעה בנדל"ן אמריקני באמצעות חברה מקצועית להשקעות נדל"ן יכולה לסייע מאוד למשקיעים, להקל עליהם בתהליך ניתוח העסקאות, לספק להם תובנות חשובות, הדרכה והכוונה ולעזור להם לבחור בהשקעה הנכונה.

 

יש לכם 400K ₪? כך תשקיעו אותם

כיוון שלא פשוט למצוא בארץ נכסים איכותיים להשקעה בסכומי סף נמוכים, משקיעי נדל"ן ישראלים מתמקדים תחילה בארצות הברית. היתרונות של שוק הנדל"ן האמריקני הם רבים, וההזדמנויות להשקעות רווחיות בנכסים צנועים רבות באותה המידה. בזכות הגודל של שוק הנדל"ן האמריקני ומבחר הנכסים שהוא מציע למשקיעים, אפשר למצוא יעדים אטרקטיביים בסכומי סף נמוכים עד 400K ₪ ללא מאמץ כמעט, להרוויח תשואות איכותיות, ולצבור הון לאורך זמן.

אפשר לומר שהדבר הנכון ביותר למשקיעים מתחילים הוא לגוון את תיק ההשקעות שלהם – להשקיע בקרנות נדל"ן פעילות או לחבור לקבוצות רכישה ולאו דווקא להתמקד בנכס אחד. השקעות מתוכננות ומושכלות בכמה נכסים באזורים שונים יעזרו לכם לנצל את תנאי השוק ולמזער סיכונים. הגיוון בהשקעות יעזור לכם להגן על ההשקעות שלכם מהתנודתיות הבלתי נמנעת המאפיינת את שוק הנדל"ן בתקופה זאת של חוסר יציבות וחוסר ודאות.

בהשוואה לאפשרויות ההשקעה המצומצמות בארץ בארצות תוכלו לבחור בין נכסים פרטיים למגורים ובין נכסים למסחר ואפילו יחידות נופש. כמו כן תוכלו להחליט אם להתמקד בטיפוח נכס אחד ובהחזקתו לאורך זמן או אם להשקיע באסטרטגיית פליפ לרווחים מהירים או באסטרטגיה המשלבת השבחה לצד מינוף כלכלי. כל משקיע – גם זה המעוניין בהשקעות נדל"ן סולידיות בסכומי סף נמוכים – יכול למצוא בארצות הברית מבחר אפשרויות להשקעה לפי צרכיו, מטרותיו והעדפותיו.

 

מינוף כלכלי ושיקולים אחרים

מינוף כלכלי הוא יתרון מובהק בהשקעות נדל"ן בארצות הברית. מהו מינוף כלכלי? בגדול הכוונה לשימוש בנכסים קיימים כקרש קפיצה למימון רכישות של נכסים חדשים. מערכת הבנקאות בארצות הברית מקדמת בברכה פעילות של משקיעים זרים בכלל ומשקיעים ישראלים בפרט ומציעה להם מסלולי מימון שונים, כל משקיע לפי צרכיו ויעדיו. בדרך זאת אפשר לנצל את המינוף הכלכלי גם בתקציבים מוגבלים כמו סכומי סף נמוכים של עד 400K ₪, לתכנן כל השקעה, לנתח כל עסקה ולגבש אסטרטגיה מתוחכמת כדי למקסם את ההחזרים ולהאיץ את צבירת ההון. עם זאת,

חשוב לזכור שהשקעה בנדל"ן אמריקני מחייבת הבנה מעמיקה של הדינמיקה המקומית בכל מדינה ובכל עיר. לכל מדינה יש תקנות מוגדרות משלה ולכן חשוב להיעזר בצוות השקעות מנוסה שחי ונושם את שוק הנדל"ן האמריקני ויודע איך לנווט בו.

 

השקעות נדל"ן קטנות עם INVEST BC

השקעה בנדל"ן אמריקני מציעה יתרונות רבים למשקיעים בתקציב מוגבל עד 400 אלף ₪. ההטרוגניות של שוק הנדל"ן, מבחר הנכסים להשקעה, המחירים האיכותיים והפוטנציאל לצמיחה לטווח ארוך – הם המאפיינים שמושכים משקיעים ישראלים מתחילים ומאפשרים להם להשקיע בסכומים נמוכים ולהרוויח. מעוניינים לדעת עוד על השקעות נדל"ן איכותיות בסכומי סף נמוכים? אנחנו מזמינים אתכם לשיתוף פעולה נדל"ני בשוק היציב והמשגשג בעולם. כי אף פעם לא מאוחר, ואין סכום שהוא נמוך מדי. דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות