072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / השקעות נדל"ן למתחילים – מדריך למשקיע המתחיל

השקעות נדל"ן למתחילים – מדריך למשקיע המתחיל

השקעות נדלן למתחילים

השקעות נדל"ן הן דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות ולייצר הכנסה פסיבית. בין שאתם חושבים להיכנס לתחום השקעות הנדל"ן, ובין שכבר התחלתם להשקיע, עם הדרכה נכונה תוכלו לצעוד את צעדי הנדל"ן הראשונים שלכם ולהרוויח בתוך זמן קצר. במאמר זה תקבלו עצות חשובות למשקיעי נדל"ן מתחילים וכלים מעשיים שישמשו אתכם. תבינו למה כדאי להשקיע בנדל"ן, תדעו מה צריך להביא בחשבון כשמתחילים להשקיע ולמה חשוב לקבל הדרכה מחברה מקצועית להשקעות נדל"ן. מוכנים להתחיל להרוויח? אתם בדרך הנכונה כי עם נדל"ן אי אפשר להפסיד. אבל צריך לדעת איך לעשות את זה נכון. בואו נצא לדרך.

 

למה בכלל להשקיע בנדל"ן?

השקעות נדל"ן למתחילים הן דרך משתלמת להרוויח כסף ולצבור הון לאורך זמן. אם אי פעם תהיתם למה כל כך הרבה אנשים רוצים להיכנס לשוק הנדל"ן, ואיך כל כך הרבה משקיעים מצליחים לשגשג בו, הינה התשובות:

  • תזרים מזומנים – סיבה עיקרית להשקיע בנדל"ן היא תזרים המזומנים הקבוע שמתקבל מכל השקעה. כל נדל"ן מניב לבעליו הכנסות קבועות מדמי שכירות, כלומר תזרים מזומנים עקיב וקבוע.
  • עליית ערך – ערך הנדל"ן עולה בחלוף הזמן וזאת עובדה. כלומר אם אתם קונים נכס במאה אלף דולר, בתוך שנים ספורות הוא יכפיל את ערכו ואף ישלש אותו.
  • גיוון – השקעה בנדל"ן מגוונת את תיק ההשקעות ושומרת על ערכו גם בתקופות של תנודות מתמשכות. אם שוק המניות יורד, נכסי הנדל"ן שלכם ימשיכו להניב הכנסה, כי הביקוש לנדל"ן לעולם איננו פוחת.
  • הטבות מס – משקיעי נדל"ן (במיוחד כאלה שמשקיעים בארצות הברית) נהנים מהקלות מס רבות כמו החזרים על פחת וניכויים בגין הוצאות תחזוקה.
  • נכס מוחשי – נדל"ן הוא נכס מוחשי שאפשר לראות אותו ולגעת בו. בניגוד לנכסים פיננסיים כמו מניות או איגרות חוב נכסי נדל"ן משרים במשקיעים ביטחון בהיותם נכסים פיזיים.

השקעה בנדל"ן היא צעד פיננסי נבון אם אתם רוצים לייצר הכנסה נוספת ולצבור הון לאורך זמן. עם זאת, יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שמתחילים להשקיע, ויש כמה מיומנויות שצריך לרכוש קודם לכן. בואו נברר מהם.

 

סוגים שונים של השקעות נדל"ן

בכל הנוגע להשקעות נדל"ן, יש כמה אפשרויות העומדות בפני משקיעים מתחילים. הינה דוגמה להשקעות שמשקיעי נדל"ן ישראלים אוהבים במיוחד. לכל סוג השקעה יש יתרונות וחסרונות, ומה שמתאים למשקיע אחד, לא בהכרח יתאים למשקיע אחר, וכדאי להביא זאת בחשבון.

  • נכסים להשכרה – נכסים להשכרה הם ההשקעה המועדפת על משקיעים מתחילים כיוון שיש להם פוטנציאל להכנסה חודשית יציבה וקבועה מדמי שכירות. נכסים להשכרה כוללים גם נכסים פרטיים למגורים וגם נכסים לשימוש מסחרי המושכרים לשוכרים ומניבים רווחים חודשיים לבעלים.
  • השקעות פליפ – השקעות פליפ מתאימות למשקיעים מנוסים אך גם משקיעים מתחילים יכולים להתנסות בהן. מהות הפליפ היא השקעה בנכסים בעייתיים, השבחתם ומכירתם ברווח. השקעות פליפ מחייבות ניסיון מעשי ובקיאות בשוק הנדל"ן וכן הבנה בתהליכי השבחת נכסים.
  • קרנות להשקעה בנדל"ן – קרנות השקעה בדרך כלל מנוהלות בידי חברות מקצועיות להשקעות נדל"ן. משקיעים מתחילים יכולים להשקיע בקרנות ולא בנדל"ן בפועל וליהנות מרווחים בלי לרכוש נכסים או לנהל אותם.
  • נכסי נופש להשכרה – נכסי נופש להשכרה הם נכסים המושכרים לתיירים ולנופשים ביעדי תיירות מובילים. השקעה בנדל"ן לתיירות מחייבת היכרות עם ענף התיירות ויכולת לנהל נכסים מרחוק.
  • קבוצת השקעות – השקעה בנדל"ן יחד עם קבוצת השקעות מתאימה במיוחד למשקיעים מתחילים. מדובר בהתאגדות של כמה משקיעים לצורך השקעה בנכסים שונים. ההתאגדות מנוהלת בדרך כלל בידי משקיעים מקצועיים ומאפשרת למשקיעים מתחילים להיכנס לעסקאות נדל"ן גדולות שלא היו יכולים להרשות לעצמם לבדם.

לכל השקעה יש יתרונות וחסרונות משלה. חשוב לחקור ולנתח כל עסקה שמוציאים אותה לפועל ולוודא שהיא מתאימה ליעדי ההשקעה, לצורכי המשקיע וליכולות הכלכליות שלו.

איך להתחיל להשקיע בנדל"ן

 

איך ליהנות מהיתרונות ולהימנע מהסיכונים בנדל"ן?

השקעה בנדל"ן יכולה להיות מהלך חכם למי שמעוניין לגוון את תיק ההשקעות שלו. לנדל"ן יש הרבה יתרונות, אבל כמו בכל תחום אפשר למצוא בו גם סיכונים. לפני שנדון בנושא הסיכונים, בואו נחדד את כל ההטבות הנלוות לנדל"ן כדי להבין את החשיבות שלו למשקיעים מתחילים: תזרים מזומנים קבוע ויציב, עלייה מתמדת בערך הנכסים, יתרונות מס גם בארץ וגם בחו"ל וגם הגנה מפני אינפלציה במשק – ככל שהמחירים עולים, כך עולים גם דמי השכירות וערך הנכסים. ומה הסיכונים בנדל"ן?

  • חוסר יציבות – שוק הנדל"ן יכול להיות תנודתי ולהשפיע על ערכי הנכסים ועל הביקוש להם.
  • מימון בנקאי – השקעה בנדל"ן מצריכה הון התחלתי גבוה. משקיעים מתחילים שאינם מחזיקים בהון הנדרש, נעזרים בדרך כלל במימון בנקאי וכך מגדילים את חבותם הכלכלית.
  • עלויות השבחה ואחזקה – השקעה בנכס מצריכה תחזוקה שוטפת וכוללת עלויות ניהול והוצאות נוספות שמפחיתות את התשואות.
  • סיכון כלכלי – השקעות נדל"ן מושפעות מתקופות של מיתון, מריביות גבוהות ומהיכולות הכלכליות של האוכלוסייה המקומית.

לפני שמשקיעים בנדל"ן, חשוב לשקול את היתרונות של ההשקעה ואת הסיכונים האפשריים הנלווים אליה. עבודה עם חברה מקצועית להשקעות נדל"ן תעזור לכם למזער את הסיכונים ואף להימנע מהם גמרי. בזכות שיקול זהיר וניהול נכון ההשקעות שלכם ישתלמו ויתגמלו אתכם בין שאתם משקיעים מתחילים ובין שאתם משקיעים מנוסים.

 

INVESTBC להשקעות נדל"ן

רוצים להשקיע בנדל"ן אך לא יודעים במה להתחיל? הגעתם למקום הנכון. למה כדאי לכם לעבוד עם הצוות המקצועי של INVESTBC? הינה כמה סיבות טובות:

  • מומחיות – ל־INVESTBC יש ידע וניסיון בתחום הנדל"ן בארצות הברית. אנחנו יכולים להדריך אתכם בתהליך ההשקעה, לזהות בשבילכם נכסים פוטנציאליים, לבחון את הנאותות של העסקאות ולהנחות אתכם בנושאי מימון וניהול נכסים.
  • גישה למשאבים – ל־INVESTBC יש גישה למשאבים שבדרך כלל אין למשקיעים עצמאיים כמו רשתות מקצועיות, ערוצי שיווק, קשרים עם סוכני נדל"ן מקומיים ומידע על הזדמנויות להשקעה OFF THE MARKET.
  • גיוון – בעבודה משותפת עם INVESTBC תוכלו לגוון את תיק ההשקעות שלכם. אנחנו יכולים לעזור לכם לנהל את תיק ההשקעות ולהמליץ לכם על השקעות הנדל"ן המניבות ביותר.
  • ניהול סיכונים – ל־INVESTBC יש אסטרטגיות מגובשות לניהול סיכונים שמגינות על המשקיעים. אנחנו נעזור לכם לנווט דרך כל הסיכונים האפשריים, לקבל החלטות מושכלות וליהנות מנדל"ן מניב.
  • חיסכון בזמן – השקעה בנדל"ן היא תהליך שגוזל זמן. הצוות המקצועי של INVESTBC יחסוך לכם זמן וינהל את ההשקעות שלכם בשבילכם.

כשאתם עובדים עם INVESTBC, אתם יכולים ליהנות מהשקעות נדל"ן איכותיות ומשקט נפשי ולדעת שגם ההשקעות שלכם וגם אנחנו עובדים בשבילכם.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות