072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / השקעות נדל"ן בפלורידה

השקעות נדל"ן בפלורידה

השקעות נדלן בפלורידה

מעוניינים להשקיע בנדל"ן בפלורידה? בזכות תנופת הבנייה במדינה הדרומית השוקקת משקיעי נדל"ן רבים – מקומיים וזרים כאחד – להוטים לנקוט פעולה. החל בדירות למכירה וכלה בבתים חד־משפחתיים ובנכסי יוקרה – שוק הנדל"ן המשגשג של פלורידה מציע משהו ייחודי לכל משקיע. במאמר זה נברר למה כדאי להשקיע בנדל"ן בפלורידה, נבחן נתונים המעידים על טיבו ועל חוזקו של שוק הנדל"ן המקומי ונבדוק אילו תשואות צפויות למשקיעים. אז אם אתם רוצים להצטרף לתופעת הנדל"ן המדהימה הזאת, אתם מוזמנים להישאר איתנו. הינה כל מה שצריך לדעת.

 

ברוכים הבאים לפלורידה!

כשחושבים על פלורידה, חושבים על חופים שטופי שמש, על חיי לילה ערים ותוססים ועל אטרקציות תיירותיות מדהימות. פלורידה נמצאת בדרום מזרח ארצות הברית. היא המדינה השלישית בגודלה בארצות הברית, ואוכלוסייתה מונה יותר מ־21 מיליון תושבים.

 

לפלורידה יש קו חוף רחב מאוד. אורכו 1,350 מייל, והוא נמשך מהאוקיינוס האטלנטי ועד למפרץ מקסיקו. בזכות האקלים הסובטרופי שלה פלורידה היא מוקד משיכה לתיירים מכל העולם, ותעשיית התיירות בפלורידה רק הולכת וגדלה ככל שחולף הזמן. אך אפשר למצוא בפלורידה הרבה יותר מתיירות. תעשיות שונות כמו תעופה וחלל, ביוטכנולוגיה ומדעי החיים, לוגיסטיקה והפצה וכן שירותים פיננסיים ומקצועיים משגשגות בה.

 

קצב הגידול של האוכלוסייה והכלכלה המשגשגת של המדינה תורמים לשוק הנדל"ן המקומי ומושכים אליו משקיעים מכל העולם בחיפוש אחר השקעות נדל"ן בפלורידה. הנופים המגוונים בפלורידה הם בסיס יציב לתנופת בנייה של נכסים מסוגים שונים – החל בבתים מפוארים על חוף הים וכלה בדירות נופש באזורים הכפריים ובנכסים מסחריים בכל רחבי המדינה. בזכות חוקי המס הנוחים של פלורידה, יוקר המחיה הנמוך והמגזר העסקי המשגשג, פלורידה היא יעד אטרקטיבי למשקיעים בכלל ולמשקיעי נדל"ן בפרט. בין שאתם מעוניינים להשקיע בנכסים למגורים, ובין שאתם מעדיפים דווקא בנכסים מסחריים, בפלורידה תמצאו מספיק הזדמנויות להשקעה ואין־סוף אפשרויות לרווחים.

 

על שוק הנדל"ן של פלורידה

שוק הנדל"ן של פלורידה גדל בעקיבות בעשור האחרון. רק כדי לשבר את האוזן, ב־2019 נמכרו בפלורידה יותר מ־250,000 בתים. הערך החציוני של בית מגורים פרטי במדינה הוא 264,000 דולר, וערך זה גדל בהתמדה בשיעור של 5.5 אחוזים בשנה. מה מניע את הצמיחה הזאת? ראשית, הגידול באוכלוסייה.

 

פלורידה נמנית עם המדינות האמריקניות הנהנות מתנועה מסיבית של אוכלוסייה מדי שנה. בשל כך הביקוש לדיור גבוה תמיד. שנית, משקיעי נדל"ן יכולים למצוא דירות למכירה בארצות הברית פלורידה והזדמנויות השקעה נהדרות בתחום נכסי התיירות והנופש. פלורידה היא אחת המדינות המתוירות ביותר בארצות הברית, ומיליוני תיירים מגיעים מדי שנה לבקר בחופיה, במתחמי השעשועים ובאטרקציות הימיות המיוחדות שלה.

 

בשל כך מי שמשקיע ביחידות נופש, נהנה מתשואות חסרות תקדים במיוחד באזורים מבוקשים כמו אורלנדו, מיאמי וטמפה. אפשר לסכם ולומר ששוק הנדל"ן בפלורידה חזק וממשיך להתחזק בלי להראות סימני האטה. בזכות הביקוש גבוה והצמיחה שנלווית אליו משקיעי נדל"ן בפלורידה יכולים ליהנות מתשואות משתלמות לתקופות ממושכות.

 

תשואות צפויות

זה לא סוד שהשקעות נדל"ן בארצות הברית מניבות תשואות מתגמלות במיוחד; לא סתם משקיעי נדל"ן ישראלים נוהרים לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. שוק הנדל"ן המקומי בפלורידה פורח, ובשנים האחרונות המשקיעים בו נהנו מתשואות גבוהות במיוחד.

לפי נתוני איגוד המתווכים האמריקני ב־2020 שוק הדיור של פלורידה רשם עלייה בשיעור 15.7 אחוזים במכירות של בתים צמודי קרקע, וזאת על אף אתגרי התקופה. יש לכך כמה סיבות. ראשית, אחד היתרונות העיקריים של שוק הנדל"ן בפלורידה הוא עלייה מתמדת בערך הנכסים. ב־2020 עלה מחיר המכירה החציוני של בית חד־משפחתי בפלורידה ב־11.4 אחוזים.

 

אומנם ביצועי העבר אינם מבטיחים תשואות עתידיות, אך הנתונים בכל זאת מראים שהשקעה בנדל"ן בפלורידה מתבטאת בתשואות גבוהות בעיקר בשל העלייה בערך הנכסים. שנית, הכנסות משכירות מבטיחות גם הן תשואות מתגמלות למשקיעים. פלורידה יש שוק שכירות חזק, והביקוש חזק עוד יותר באזורי תיירות מבוקשים כמו אורלנדו ומיאמי.

 

לפי נתוני זילו, אתר הנדל"ן המקוון המוביל בארצות הברית, המחיר החציוני של שכר דירה בפלורידה היה 1,800 דולר במאי 2021, והעלייה במחירים נמשכת. ולבסוף, משקיעי נדל"ן בפלורידה נהנים ממדיניות מס ידידותית במיוחד. בפלורידה אין מס הכנסה, והמס על רכוש נמוך ביחס למדינות אחרות בארצות הברית, ולכן המשקיעים יכולים להגדיל את שיעור התשואות החודשי שלהם וליהנות מהשקעותיהם. למרות כל היתרונות שציינו חשוב לזכור שלפני כל השקעה צריך לערוך מחקר מקיף, לעשות בדיקות נאותות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים כדי להימנע מהסיכונים האפשריים ולמקסם את התשואות.

 

למה כדאי להשקיע בנדל"ן בפלורידה?

פלורידה היא אחד היעדים הנחשקים ביותר בארצות הברית גם לתושבים, גם למבקרים וגם למשקיעים. האקלים הטרופי שלה, החופים המדהימים, התרבות מגוונת והכלכלה פורחת – כל אלה תרמו ועדיין תורמים לשגשוגה. שוק הנדל"ן של פלורידה הוא אחד השווקים החזקים בארצות הברית; הוא נותר יציב גם בשנות המשבר הכלכלי של 2008 וגם בשנות המשבר העולמי של 2020.

 

פוטנציאל התשואות מנכסים להשכרה הוא גבוה וצומח בהתמדה. רק לשם דוגמה, תשואה שנתית ממוצעת בפלורידה היא 6.3 אחוזים, ואילו תשואה שנתית ממוצעת בכל ארצות הברית היא 4.6 אחוזים. תשואות גבוהות הן התוצר העיקרי של השקעות נדל"ן, וללא ספק הנתונים מפלורידה מצביעים על הזדמנות חסרת תקדים למשקיעים חכמים שיודעים מה הם רוצים.

דירות להשקעה בפלורידה

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות