072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / השקעות נדל"ן בארצות הברית

השקעות נדל"ן בארצות הברית

השקעות נדלן בארצות הברית

ארצות הברית היא היעד המועדף ביותר כיום למשקיעי נדל"ן ישראלים שמאסו בבירוקרטיה מסועפת ובמערכת המיסוי המכבידה שמקשות על כל מי שקונה נדל"ן בארץ. יותר ויותר משקיעים מפנים את המבט מערבה בחיפוש אחר הזדמנויות להשקעות איכותיות, לרווחים מיידיים ולתשואות גבוהות. והאמת? הם צודקים. בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות כל אחד יכול למצוא בקלות אזורים איכותיים להשקעה, נכסים טובים ואוכלוסייה מבוססת.

 

המשקיעים הישראלים יכולים לקנות נכסים פרטיים בעצמם, להשקיע בנדל"ן באמצעות קרנות השקעה או לחבור לקבוצות השקעה חזקות ולייצר לעצמם הכנסה פסיבית קבועה, יציבה ובטוחה. בכל הנוגע לנדל"ן, החלום האמריקני מתממש לנגד עינינו, ויש לכך סיבה מצוינת. מתעניינים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

להשקיע בנדל"ן אמריקני מהבית

כדי להשקיע בנדל"ן אמריקני לא צריך לעזוב את הארץ, להגיע לארצות הברית ולכתת את הרגליים בשטח בחיפוש אחר נכסים. אם תשאלו את המומחים של LIBERKEY – השקעות נדל"ן בארה"ב, הם יאמרו לכם שאתם יכולים להשקיע בנדל"ן בלחיצת כפתור ובלי לקום מהספה. אתם לא צריכים לערוך מחקר מקדים, לשוטט באתרי נדל"ן, לחפש אזורי השקעה אופטימליים, לבדוק סטטיסטיקות של פשיעה או לאתר מוסדות חינוך מצטיינים. אתם גם לא צריכים להזמין כרטיס טיסה לארצות הברית, להגיע לשטח ולהתחיל לראיין סוכני נדל"ן או לחפש מודעות על נכסים למכירה.

 

אתם לא צריכים לעשות שום דבר מזה. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לחבור לחברה מובילה להשקעות בנדל"ן, להשקיע את הסכום המינימלי הנדרש להצטרפות לקרן השקעות ולהמתין. חברת ההשקעות תאתר בשבילכם את הנכסים המבטיחים ביותר, תנהל משא ומתן עם הבעלים, תקנה אותם ותיישם בהם פיתוח והשבחה בד בבד לניהול יום־יומי שוטף ולאיתור אוכלוסייה מבוססת שתעלה את ערכם. כל המידע על ההשקעות שלכם יגיע אליכם בזמן אמת, ואתם? אתם רק צריכים לחכות לרווחים וליהנות מהתשואות הגבוהות.

נכס פרטי או נכס מסחרי?

משקיעים ישראלים רבים מעדיפים להשקיע בנכס פרטי למגורים ולטפל בו לבד. יש הרבה יתרונות להשקעה בנכסים פרטיים, והיתרון הגדול ביותר הוא שהנכס הפרטי נמצא בבעלותו המלאה והבלעדית של המשקיע. המשקיע הוא האחראי על השבחת הנכס, הניהול היום־יומי, העלויות וההוצאות, ואם הוא מעוניין לממש את הנכס, הוא זה שמנהל את המכירה ומטפל בבירוקרטיה הנלווית אליה. משקיעים שיכולים להשקיע זמן בניהול נכס פרטי, יפיקו תועלת מבעלות מלאה על הנכס ומטיפול אישי בו. לעומת זאת, משקיעים שאינם פנויים לטפל בנכסים, להגיע לשטח, לשאת בהוצאות, להכין תשתית לעבודות הפיתוח וההשבחה ולמכור את הנכס בבוא העת, יפיקו תועלת מחבירה לקבוצות השקעה וייתנו למנהלי הקבוצות לנהל בעבורם את הכנסים.

 

קרנות השקעה או קבוצות רכישה בדרך כלל מתמקדות בנכסים משותפים למגורים כמו מולטי־פמילי וכן בנכסים מסחריים. נכסים מסחריים בדרך כלל זולים יותר מנכסים פרטיים, והצלחתם מושפעת מההצלחה של העסק שעובד בהם. יש משקיעים שמתמחים באיתור נכסים מסחריים שיש בהם פוטנציאל לרווחים גבוהים, ומעדיפים להשקיע בהם יחד עם קבוצת השקעה שמטפלת בהם, משביחה אותם, מפעילה אותם לתקופת הרצה ומיישמת אקזיט ברגע המתאים. כמו מתחמי המולטי־פמילי גם נכסים מסחריים דורשים התמחות מיוחדת מצד המשקיעים, ולכן תמיד מומלץ להשקיע בהם לאחר קבלת ייעוץ, הכוונה, הדרכה וסיוע ממומחי השקעות מנוסים ומקצועיים.

 

השקעות נדל"ן איכותיות – המפתח להכנסה פסיבית ולחירות כלכלית

שוק הנדל"ן האמריקני מתאפיין בעיקר ביציבות שלו. גם לנוכח המשבר הכלכלי העולמי הוא שומר על חוזקו ונהנה מביקוש תמידי גם מצד האוכלוסייה המקומית וגם מצד המשקיעים. השקעות מושכלות בנדל"ן מבטיחות למשקיעים גם נכסים איכותיים שיש בהם פוטנציאל אמיתי לרווחים מהירים, וגם הכנסה פסיבית ואפשרות לחירות כלכלית. רוצים להשקיע ולהרוויח? השקיעו בנדל"ן אמריקני ותנו לו לעבוד בשבילכם.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות