072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / השקעות נדל"ן באוהיו

השקעות נדל"ן באוהיו

השקעות נדלן באוהיו

מדינת אוהיו היא אחת המדינות האטרקטיביות ביותר בארצות הברית בכל הנוגע להשקעות נדל"ן. יש בה הכול מהכול – גם ערים שוקקות וגם אזורים כפריים רחבי ידיים ובעיקר הזדמנויות מגוונות למשקיעים המעוניינים לנצל את שוק הנדל"ן הצומח שלה. אז למה להשקיע באוהיו? שתי סיבות – תשואות טובות ואפשרויות השקעה מגוונות. אם אתם מחפשים השקעות יציבות בשוק צומח, ברוכים הבאים לאוהיו. במאמר זה נבדוק למה אוהיו היא המקום (בה"א הידיעה) להשקעות נדל"ן ונבחן נתונים ריאליים על שוק הנדל"ן שלה, על התשואות הצפויות למשקיעים ועל כדאיות ההשקעה. מוכנים להשקיע בנדל"ן ולהרוויח? קדימה, אחרינו לאוהיו!

 

ברוכים הבאים לאוהיו

מדינת אוהיו נמצאת במערב התיכון בארצות הברית וגובלת באגם אירי מצפון לה. לאוהיו יש מגזר יצרני חזק, תעשיית חקלאות משגשגת ומורשת תרבותית עשירה. קולומבוס, בירת אוהיו, היא העיר הגדולה ביותר במדינה, ואחריה אפשר למנות את הערים קליבלנד, סינסינטי וטולדו. באוהיו יש כמה אוניברסיטאות גדולות ומפורסמות כמו אוניברסיטת אוהיו סטייט, אוניברסיטת קייס ווסטרן רזרב ואוניברסיטת סינסינטי.

 

אוהיו היא גם מרכז בריאותי משגשג – מרפאת קליבלנד ובית החולים לילדים בסינסינטי הם בין מוסדות הבריאות הטובים והנחשבים בארצות הברית. התעשיות המרכזיות של אוהיו הן תעופה וחלל, רכב, ביוטכנולוגיה ואנרגייה מתחדשת. בשנים האחרונות ניכרת באוהיו צמיחה רצינית גם בענפי טכנולוגיה שונים שפועלים במדינה. אוכלוסיית אוהיו מונה יותר מ־11.5 מיליון אנשים, וגילם החציוני הוא 39 שנים. אוהיו ידועה באופייה הידידותי ובסבר הפנים של תושביה, ולכן היא נחשבת אידיאלית גם למגורים וגם להשקעות נדל"ן.

 

על שוק הנדל"ן של אוהיו

אם אתם חושבים על השקעות נדל"ן באוהיו, חשוב שתדעו שמשקיעי נדל"ן מקצועיים מצביעים על עלייה מתמדת בשוק הנדל"ן המקומי. אף על פי שערך הבתים החציוני העכשווי של הנכסים באוהיו הוא 160,000 דולר, שהוא נמוך במעט מהממוצע הארצי, שוק הנדל"ן המקומי משגשג וצומח ומניב הזדמנויות מצוינות למשקיעים. אם אתם מעוניינים בנכסים להשכרה, דמי שכירות ממוצעים לדירת שני חדרים הם 890 דולר לחודש, וגם זה נמוך במעט מהממוצע הארצי.

 

עם זאת, משקיעי נדל"ן יכולים להניב תשואות איכותיות מאוד מנכסים להשכרה וליהנות מהכנסה קבועה ויציבה לאורך זמן. אחד היתרונות של שוק הנדל"ן באוהיו הוא דיור נגיש ומשתלם. לפי נתוני מגזין פורבס שוק הדיור החמישי המשתלם ביותר בארצות הברית נמצא באוהיו, ולכן מדינת אוהיו יעד אטרקטיבי גם לשוכרים וגם למשכירים. סיכומו של עניין, כל הנתונים מצביעים על כך שאם אתם מחפשים השקעות סולידיות עם פוטנציאל לצמיחה לאורך זמן, אתם יכולים לעשות את זה באוהיו. אפשרויות דיור משתלמות לשוכרים, שוק שכירות חזק ועלייה מתמדת בערך הנכסים – כל אלה מכוונים משקיעים לאוהיו ובצדק.

 

תשואות צפויות

אחת הסיבות העיקריות לפעילות של משקיעי נדל"ן באוהיו היא התשואות הצפויות שנחשבות אטרקטיביות מאוד. למעשה שוק הנדל"ן של אוהיו מציע למשקיעים את ההחזרים הטובים ביותר בכל ארצות הברית. על פי נתוני Zillow, אתר הנדל"ן המקוון המוביל בארצות הברית, שווי חציוני של בית באוהיו הוא 161,500 דולר, והתשואות שלו מוערכות ב־6.6 אחוזים לשנה.

 

כלומר לא רק מחירי הנכסים באוהיו סבירים, אלא התשואות שלהם הן בין הגבוהות בארצות הברית. גם התשואות משכירות טובות למדי. לפי נתוני Mashvisor, חברה לניתוח נתוני נדל"ן, התשואות הממוצעות משכירות באוהיו הן 10.11 אחוזים בשנה, וזה גבוה בהרבה מהממוצע הארצי שעומד על 8.68 אחוזים בלבד. כלומר משקיעי נדל"ן יכולים לייצר הכנסה משמעותית רווחית רק מנכסים להשכרה. מה עוד מעלה את תשואות הצפויות? הביקוש הגובר לנכסים להשכרה.

 

למרבה ההפתעה, בני דור המילניום בוחרים לשכור בתים במקום לקנות אותם, ואם משקללים את הנתון הזה בנתונים של שוק העבודה המתפתח באוהיו, מקבלים בסיס גדול וחזק של דיירים פוטנציאלים. אפשר לומר שמשקיעי נדל"ן באוהיו יכולים לצפות לתשואות גבוהות על ההשקעות שלהם, והתשואות עצמן הן תוצר של עליית ערך מצד אחד והכנסות משכירות מצד שני. תנאי השוק הנוחים והביקוש הגובר למגורים בשכירות משפיעים גם על הנדל"ן באוהיו וגם על משקיעי הנדל"ן שפועלים בה ומרוויחים.

 

למה כדאי להשקיע בנדל"ן באוהיו?

יש סיבות רבות להשקיע בנדל"ן באוהיו. ראשית, בזכות הכלכלה האיתנה שלה, שוק העבודה המשגשג והאקלים העסקי הנוח אוהיו היא חממה לסטארט־אפים חדשים ולתאגידים מבוססים שמושכים אוכלוסייה איכותית למדינה.

 

שנית, יוקר המחיה באוהיו נמוך ביחס למדינות אחרות בארצות הברית, ולכן מחירי הנדל"ן שלה נוחים יותר למשקיעים שמעוניינים להיכנס לשוק הנדל"ן המקומי ולהרוויח. כמו כן, אפשר למצוא באוהיו מבחר נכסים לרבות נכסים למגורים, נכסים מסחריים ונכסים לתעשייה ולבנות תיק נדל"ן מגוון שמייצר תזרים מזומנים עקבי ותשואות לטווח ארוך.

 

נוסף על כך, אוהיו מציעה למשקיעים תמריצי מס אטרקטיביים לרבות הקלות מס על עסקאות מכר באזורי מצוקה ותמריצים על מיזמי בנייה חדשים. ולבסוף, אוהיו היא בית של כמה מהאוניברסיטאות ומוסדות המחקר הטובים ביותר בארצות הברית, וזה כשלעצמו מתבטא בתנועה קבועה של אנשי מקצוע צעירים שנכנסים לשוק העבודה המקומי ומחפשים נכסים להשכרה.

 

משקיעי נדל"ן באוהיו מרוויחים מדמי השכירות ותורמים לשוק הנדל"ן האטרקטיבי במדינה. אין ספק שאוהיו היא יעד אידיאלי למשקיעי נדל"ן שרוצים למקסם רווחים מההשקעות שלהם ולשגשג.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות