072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / הסיכונים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית

הסיכונים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית

הסיכונים בהשקעות נדלן בארצות הברית

השקעה בנדל"ן בארצות הברית היא אמצעי יעיל ומוכח לצבירת הון ולשיפור המצב הכלכלי. עם זה, ההיתכנות לתשואות גבוהות מנכסים איכותיים מלווה בלא מעט סיכונים. במאמר המקיף הזה נבחן עשרה סיכונים משמעותיים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית ונברר איך להימנע מהם ולהרוויח.

 

בד בבד נדגיש את התפקיד החיוני שממלאת חברת ITBC בכל הנוגע להשקעות נדל"ן נבונות ונבין למה עבודה משותפת עם ITBC יכולה לעזור לכם לצלוח את הסיכונים ולהרוויח. רוצים להכפיל ואף לשלש את ההון הנזיל שלכם וליהנות מהכנסה פסיבית קבועה ויציבה? הישארו עימנו.

 

להשקיע בנדל"ן אמריקני בלי להסתכן

השקעות נדל"ן בארצות הברית טומנות בחובן סיכונים כלכליים, פיננסיים, משפטיים ומקומיים. אם אתם רוצים להשקיע, נדל"ן בארה"ב סיכונים הוא דבר שיש לחשוב עליו לעומק לפני שצוללים פנימה. לפני שנעמיק בכל אחד מהסיכונים, נסקור אותם בקצרה. אז באילו סיכונים מדובר?

 

ראשית, תנודתיות בשוק. תנודתיות היא סיכון מובהק למשקיעים כיוון שערכי נכסים מושפעים משינויים בהיצע ובביקוש, בתנאים כלכליים במשק ובגישה של משקיעים. שנית, סיכונים בתחום המימון. גם אפשרויות המימון העומדות לרשות המשקיעים, עלולות להיות מושפעות מתנודות בלתי צפויות של ריבית ומזמינות האשראי ועלולות להיות מוגבלות בתקופה של מיתון למשל.

 

נוסף על כך, אתגרים בתחום ניהול הנכסים הם סיכון רציני. אתגרי ניהול כוללים בעיות עם הדיירים המתגוררים בנכס, קשיי תחזוקה ותחרות בשוק ניהול הנכסים. יתר על כן, מכשולים משפטיים ורגולטוריים, שמשתנים ממדינה למדינה בארצות הברית, מצריכים תשומת לב ומחייבים את המשקיעים למחקר מקדים יסודי.

 

סיכון נוסף הוא פיחות בערך הנכסים בשל שיעורי פשיטה בשכונת המגורים או הזנחה של הרשויות המקומיות. גם אסונות טבע הם סיכון שיש להביא בחשבון במיוחד באזורים מסוימים ארצות הברית. מיתון כלכלי עלול לגרום לירידה בערכי הנכסים ולהקשות על איתור שוכרים.

 

עוד סיכון הוא מיסוי. המיסוי טומן בחובו סיכונים פיננסיים, ולכן חיוני להעריך את הנכס וגם להביא בחשבון את הוצאות המיסוי כדי להימנע מהוצאות בלתי צפויות.

 

ולבסוף, גם השוכרים עלולים להיות סיכון אם הם גרומים נזק לרכוש או לא משלמים את שכר הדירה. לנוכח הסיכונים הללו חשוב להתייעץ עם מומחים ולעבוד עם חברה מקצועית להשקעות נדל"ן כמו ITBC. כי רק בליווי מקצועי אפשר להתגבר על האתגרים ולדלג מעל המשוכות. בואו נבחן כל סיכון לגופו.

 

נדלן בארה"ב סיכונים

 

1. תנודתיות בשוק

שוּקי הנדל"ן בארצות הברית יכולים להיות תנודתיים מאוד. מיתון כלכלי ותנודות בהיצע ובביקוש עלולים להוביל לתנודות דרמטיות בשווי הנכסים. ירידה במחירי הדיור משמעה איבוד הון למשקיעים. ולכן השקעה מקצועית בנדל"ן אמריקני בהנחיית צוות המומחים של ITBC עוזרת למשקיעים – גם מתחילים וגם מנוסים – לנווט במים הסוערים של שווקים תנודתיים ולהימנע מהפסדים.

 

2. סיכונים בתחום מימון

בכל הנוגע להשקעות נדל"ן, תחום המימון הוא אתגר מובהק. הריבית הנלווית להלוואות או למשכנתאות עלולה לעלות באופן בלתי צפוי ולייקר את הוצאות המשכנתה. כמו כן, מיתון כלכלי הוא מציאות מאתגרת לא רק למשקיעי נדל"ן, אך היא עלולה להרחיק בין משקיעים ובין מימון איכותי ולהקשות עליהם בתהליך קבלת מימון. המומחיות של ITBC בפתרונות פיננסיים עוזרת למשקיעים למצוא מימון חלופי גם בתקופת מיתון ולשמור על ההשקעות שלהם.

 

3. אתגרים בתחום ניהול הנכסים

ניהול נכסים זה עסק תובעני. צריך למצוא דיירים אמינים ולטפל ביעילות בבעיות התחזוקה, וכל זה גוזל זמן. למרבה המזל, משקיעים נבונים לא צריכים להתמודד בעצמם עם ניהול הנכס. ITBC עובדת עם חברות מובילות לניהול נכסים, ומבחינתה ניהול נכסים זה עבודה למקצוענים. חברת הניהול תסיר מכם את הנטל הנלווה לאינטראקצייה עם דיירים ולתחזוקת הנכס ותייעל את חוויית ההשקעה שלכם.

 

4. מכשולים משפטיים ורגולטוריים

השקעות נדל"ן כרוכות בדרישות משפטיות ורגולטוריות שונות החל בחקיקה העוסקת בזכויות ובחובות של משקיעים זרים, דרך יחסי שוכרים־משכירים וכלה בחוקי בנייה מקומיים. כל אלה מטביעים את חותמם על ההשקעה ועל חוויית המשקיעים. ITBC יעזרו לכם להתמודד עם המורכבויות הללו ויבטיחו שכל פעולה שלכם כמשקיעים בנדל"ן אמריקני תיעשה כחוק.

 

5. פיחות בערך הנכסים

פיחות בערך הנכס הוא סיכון גדול שיש להביאו בחשבון עוד בשלב ניתוח העסקה. מה גורם לפיחות בערך הנכס? פשיעה מקומית, הזנחה של הרשויות, מיתון במשק ותחזוקה לקויה. חברת ITBC עורכת חקר שוק מעמיק ומנתחת לגורמים כל עסקה לפני שהיא ממליצה עליה ללקוחותיה, וזאת כדי שכל משקיע יוכל לקבל החלטות מושכלות, לשמור על ערך הנכס לאורך זמן ולמזער הפסדים.

 

6. אסונות טבע

אזורים מסוימים בארצות הברית מועדים לאסונות טבע כמו הוריקנים, רעידות אדמה ושריפות. השקעות נדל"ן באזורים מועדים עלולות להוביל לנזקים לרכוש ולהפסדים כספיים אדירים. משקיעים מתחילים שאינם מנוסים בהשקעות נדל"ן בארצות הברית ולא יודעים להבדיל בין האזורים המועדים ובין האזורים הרצויים, יפיקו תועלת מהבקיאות של מומחי ITBC ויתמקדו באזורים הבטוחים להשקעה.

 

7. מיתון כלכלי

תקופות של מיתון כלכלי משפיעות גם על משקיעי נדל"ן וגם על ההשקעות עצמן. בתקופות מיתון ערכי הנכסים צונחים וקשה למצוא שוכרים איכותיים או לדרוש דמי שכירות משתלמים. פנות (VACANCY) היא תופעת לוואי לא נעימה של מיתון, ומשקיעים רבים מכירים אותה מקרוב. הגישה האקטיבית של ITBC למגמות שוק ולאינדיקטורים כלכליים יכולה לעזור לכם לקבל החלטות נבונות גם בתקופות של חוסר ודאות, לרתום את הקשיים הכלכליים להתנהלות תבונית ולגרוף רווחים איכותיים.

 

8. מיסוי

מיסוי בארצות הברית הוא נושא מורכב למדי. משקיעים ישראלים לא בהכרח מכירים את הדקויות של שיטת המיסוי ואת חבויות המס החלות עליהם כמשקיעים זרים. חוסר ידע עלול לגרום לתסבוכת רצינית עם רשות המיסים האמריקנית אם המשקיעים פועלים לבד בשטח ללא הכוונה מקצועית. משקיעים זרים חייבים לשלם מס לממשלת ארצות הברית על הרווחים מהנדל"ן שבבעלותם. אם הנכס נמצא בגבולות בארצות הברית, דוד סם יקבל ממנו נתח גם אם בעל הנכס אינו אזרח ארצות הברית ולא תושב חוקי שלה. ITBC מציעה שירותי ייעוץ מס ללקוחותיה ומוודאת כל משקיע יודע אילו חובות מס מוטלות עליו, ומעביר את תשלומי המס כסדרם.

 

9. ניתוח לקוי של עסקאות נדל"ן

ניתוח לקוי של עסקאות נדל"ן וחוסר בשמאות עדכנית הם עקב אכילס של משקיעים לא מנוסים ועלולים לגרום להם בעיות רציניות בהמשך. חברת ITBC מנתחת עסקאות נדל"ן ומעריכה כל נכס ונכס כדי לוודא שהמשקיעים יקבלו רק את הטוב ביותר ויימנעו מעלויות מיותרות בהמשך.

 

10. יחסי שוכר־משכיר

גם השוכרים עצמם עלולים לסכן את הנכס ואת התשואות שלו. בניגוד לדעה הרווחת, קשה למצוא שוכרים איכותיים ואמינים אם לא עורכים חקר שוק מקדים על האזור, על השכונה, על המבנה הדמוגרפי של האוכלוסייה ועל חוסנה הכלכלי.

 

אפשר לומר ששוכרים איכותיים הם תנאי לרווחים מנדל"ן, והתמודדות עם שוכרים בעייתיים, עם הפרת חוזים, עם אי־תשלום ועם נזק לרכוש אינה פשוטה. ולכן יש להקדים לאיתור השוכרים חקר שוק מעמיק ולחבור לחברת ניהול מובילה שמתמחה באינטראקצייה מועילה עם דיירים. עם ITBC אתם לא צריכים לשבור את הראש בנושא הדיירים, כי לזה אנחנו אחראים; ולא רק אנחנו אלא גם חברות הניהול המצוינות שאנחנו עובדים איתן.

 

הדרך להשקעות נדל"ן בארצות הברית עוברת ב־ITBC

כבר הבנתם שהסיכונים הנלווים להשקעות נדל"ן בארצות הברית רבים. עם זה, שיתוף פעולה עם חברה  מנוסה ובעלת מוניטין כמו ITBC יעזור לכם להימנע מסיכונים ולמקסם רווחים מכל השקעה. אז למה אנחנו השותפים האידיאליים שלכם בהשקעות נדל"ן בארצות הברית? הינה כמה סיבות טובות:

  • אנשי מקצוע – אנחנו ב־ITBC מעמידים לרשותכם צוות מקצועי מהשורה הראשונה לרבות מומחי נדל"ן ותיקים שיספקו לכם תובנות חשובות ויעזרו לכם לקבל החלטות מושכלות.
  • בקיאות בשוק הנדל"ן האמריקני – ITBC עורכת חקר שוק מעמיק, מזהה הזדמנויות ומעריכה את הסיכונים הטמונים בהן.
  • ייעוץ משפטי – המשפטנים של ITBC בודקים כל עסקה מהזווית המשפטית ופועלים בהלימה לתקנות, לרגולציה ולחקיקה מקומית כדי להימנע מסיכונים משפטיים.
  • פתרונות מימון – ITBC מציעה למשקיעים מימון איכותי ואסטרטגיה פיננסית שמתאימה ליעדים האישיים של כל משקיע.
  • ניהול נכסים – ITBC עובדת עם חברות מובילות לניהול נכסים ששומרות על האינטרסים של המשקיעים.
  • ייעוץ מס – יועצי המס של ITBC יעזרו לכם לתכנן את הוצאות המס ואף להפחית את חבויות המס כדי למקסם תשואות.
  • גיוס דיירים – ITBC מציעה ללקוחותיה שירותי איתור דיירים ומנהלת עם הדיירים את כל האינטראקצייה הנדרשת.

 

השקעה בנדל"ן אמריקני יכולה להיות מתגמלת מאוד, אך היא אינה חפה מסיכונים. כדי להצליח בשוק התחרותי והדינמי הזה אתם צריכים שותפים מהימנים כמו ITBC שידריכו אתכם במקצועיות, ירחיקו מכם סיכונים ויעזרו לכם לייעל את תיק ההשקעות שלכם.

אז אל תשאירו את ההשקעות שלכם ליד המקרה. עשו את הצעד הראשון שיוביל אתכם לעתיד כלכלי יציב ובטוח ודברו איתנו היום. ההכנסה הפסיבית שלכם מחכה לכם, וגם אנחנו.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות