072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / איך לייצר הכנסה פסיבית מנדל"ן?

איך לייצר הכנסה פסיבית מנדל"ן?

הכנסה פסיבית מנדל"ן

משקיעי נדל"ן רבים יודעים שהשקעות נדל"ן מניבות הכנסות פסיביות איכותיות, קבועות ומתמשכות ולרוב אינן מושפעות משינויים ומתנודות בשוק הנדל"ן. לכל מי שעדיין לא יודע מהי הכנסה פסיבית, נדגיש שהכנסה פסיבית היא כל רווח מהשקעה שמתקבל ללא כל מאמץ מצידו של המשקיע כן, זה לא חלום.

 

רווחים מתגמלים וקבועים ללא מאמץ הם חלק בלתי נפרד משגרת היום של משקיעי נדל"ן, מנוסים ומתחילים כאחד. במאמר זה נבדוק איך לייצר הכנסה פסיבית מנדל"ן בארצות הברית, נדון באפשרויות המימון העומדות לרשות המשקיעים, נבין למה כדאי להשקיע במחקר לפני שמשקיעים בנדל"ן, נברר איך לאתר נכסים איכותיים ורווחיים בארצות הברית ונבחן את התפקיד של INVESTBC בתהליך ההשקעה.

 

חולמים על הכנסה פסיבית? צאו מהחלום והתחילו להשקיע. אנחנו ב־INVESTBC נעזור לכם לעשות את זה נכון.

 

לפני הכול – מהי הכנסה פסיבית?

הכנסה פסיבית היא כל רווח שמתקבל מהשקעה בלי שיידרש מאמץ כלשהו מצד המשקיע. זאת בניגוד להכנסה פעילה שמחייבת עבודה פיזית רציפה או השתתפות פעילה במאמץ ליצירת רווחים. הכנסה פסיבית מנדל"ן מתקבלת לרוב מנכסים להשכרה, מקרנות להשקעות נדל"ן או מפעילות של קבוצות רכישה.

 

איך מייצרים הכנסה פסיבית מנדל"ן בארצות הברית?

חושבים על הכנסה פסיבית? נדל"ן הוא הדרך. כך תייצרו הכנסה פסיבית מנדל"ן אמריקני:

נכסים להשכרה

השקעה בנכסים למגורים או למסחר והשכרתם מניבות הכנסות פסיביות קבועות, יציבות ומתגמלות מאוד. כדי להניב רווחים משתלמים מדמי שכירות, חיוני להשקיע בנכסים איכותיים ולהביא בחשבון נתונים כמו אתר, ביקוש, תעריפי שכירות ועלויות אחזקה. לעיתים יש להשקיע בהשבחת הנכס כדי להגדיל את התשואות ממנו ולמנף אותו להשקעות נוספות.

קרנות להשקעות בנדל"ן

קרנות נדל"ן מופעלות לרוב בידי חברות שמשקיעות בנדל"ן, מפעילות נדל"ן או מממנות השקעות בנדל"ן מניב. קרנות נדל"ן מאפשרות למשקיעים מתחילים להשקיע בחברות שמשקיעות בנדל"ן איכותי וליהנות מתשואות רווחיות. המשקיעים בקרנות נדל"ן יכולים להשקיע בסכומים נמוכים יחסית וליהנות מיתרונות של ניהול מקצועי, של שקיפות, של נזילות ושל רווחים נטולי מאמץ.

פעילות של קבוצות רכישה

שיטה יעילה נוספת ליצירת הכנסה פסיבית מנדל"ן היא הצטרפות לקבוצות רכישה. קבוצות רכישה מאפשרות למשקיעים – מנוסים או מתחילים – להשקיע יחד בנכסים איכותיים ויוקרתיים שבדרך כלל אינם זמינים למשקיעים בודדים. המצטרפים לקבוצות רכישה נהנים מסף כניסה נמוך, מניהול מקצועי, ממעורבות פסיבית וכמובן מהכנסות פסיביות.

 

הכנסות פסיביות מנדלן בארהב

 

אילו אפשרויות מימון עומדות לרשות משקיעי נדל"ן?

הלוואות

משקיעים רבים בוחרים לממן השקעות הנדל"ן באמצעות הלוואות. אפשר לקבל משכנתאות סטנדרטיות או הלוואות רגילות שמכסות חלק ניכר מעלות הרכישה של הנכס. כדי לקבל הלוואה להשקעות נדל"ן ממוסדות בנקאיים או ממוסדות חוץ־בנקאיים המשקיעים צריכים לבחון את היכולות הפיננסיות שלהם, את שיעורי הריבית, את הפוטנציאל לתשואות רווחיות ואת יכולת ההחזר שלהם.

מינוף כלכלי

יש משקיעים שבוחרים למנף הון עצמי או נכסים למימון השקעות נדל"ן ובכך למקסם את התשואות שלהם. עם זאת, במינוף כלכלי יש סיכונים, ועל המשקיעים להעריך את מצבם הפיננסי ואת הסיכונים האפשריים הטמונים בו לפני שהם מחליטים על האסטרטגיה הזאת.

חברות מקצועיות להשקעות נדל"ן

שיתוף פעולה עם חברה להשקעות נדל"ן היא ללא ספק האפשרות המימון הטובה ביותר העומדת לרשות המשקיעים. מלבד הגישה הבלעדית לנכסים איכותיים ולקרנות השקעה משגשגות חברות להשקעות נדל"ן מעמידות לרשות המשקיעים ידע, ניסיון, מקצועיות ומיומנות וכן שליטה מלאה בכל תהליך השקעה מתחילתו ועד סופו. חברה מקצועית להשקעות נדל"ן חוסכת למשקיעים זמן יקר ומאמץ ומגדילה את סיכוייהם לאתר נכסים איכותיים, להשקיע בהם ולהניב תשואות מרביות.

 

איך לבחור בהשקעה הנכונה?

משקיעי נדל"ן מנוסים יודעים שאין השקעה נכונה אחת. לכל משקיע – בין שהוא מתחיל ובין שהוא ותיק – אפשר להתאים מסלול השקעה אישי, סולידי ומבטיח או כמה מסלולי השקעה מהירים, מיידיים ומשתלמים. יש משקיעים שבוחרים בעסקאות פליפ מהירות כדי לממש רווחים ולמנף אותם לעסקאות הבאות, ויש משקיעים שמעדיפים להחזיק בנכסים לתקופות ממושכות ולהבטיח לעצמם הכנסה פסיבית קבועה.

 

ולמי שאיננו בקיא בז'רגון – עסקאות פליפ כוללות רכישת נכס, השבחתו ומכירתו במהירות במחיר גבוה, ואילו נכסים להשכרה – כשמם כן הם – מייצרים הכנסה חודשית קבועה למשקיעים כל עוד הם ממשיכים להחזיק בנכס. הבחירה בין עסקאות פליפ ובין נכסים להשכרה מושפעת מהעדפות אישיות, מתנאי השוק, מכישוריו של המשקיע ומהמשאבים העומדים לרשותו.

 

משקיעי נדל"ן נבונים משקיעים במחקר מקדים

מחקר יסודי הוא המפתח להצלחה בהשקעות נדל"ן והדרך היחידה למזער סיכונים ולהגדיל את הפוטנציאל לרווחים. מה כולל המחקר?

  • ניתוח שוק – בחינת שוק הנדל"ן המקומי לזיהוי מגמות, ביקוש ותחרות. ניתוח נתונים כמו גידול אוכלוסייה, הזדמנויות תעסוקה באזור ההשקעה, תעריפי שכירות ושיעורי פְּנוּת (VACANCY) לזיהוי אזורים עם פוטנציאל להשקעה איכותית בנדל"ן.
  • ניתוח נכסים – יש להביא בחשבון נתונים כמו אתר הנכס, מצב הנכס, הביקוש לנכס, צפי להכנסות מדמי שכירות, עלויות (לרבות מסים, ביטוח ותחזוקה) ופוטנציאל לעליית ערך כדי להעריך את הרווחיות של ההשקעה ואת הסיכונים הטמונים בה.
  • ניתוח פיננסי – יש להעריך את ההשקעה מההיבט הפיננסי ולבחון את עלויות רכישה, את אפשרויות המימון ואת תזרים המזומנים החזוי. יש להביא בחשבון הוצאות משכנתה, דמי ניהול נכסים, תשלום מיסים, רכישת פוליסות ביטוח ואפשרות לפְנוּת. יש להעריך את ההחזר על ההשקעה ואת הזמן שיידרש להחזיר אותה.
  • תקנות, חוקים ואסדרה – יש להבין את התקנות המקומיות ואת חוקי המדינה ואת מערכת האסדרה שמגבה אותם. מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע כמו משפטנים, רואי חשבון, סוכני נדל"ן ומומחים להשקעות כדי להימנע מבעיות אפשריות.
  • בדיקות נאותות – לפני שמשלימים עסקאות נדל"ן, יש לבצע בדיקות נאותות יסודיות. בדיקות נאותות כוללות עיון ברישומי הנכס, הערכת שווי הנכס, בירור שעבודים או בעיות משפטיות ועוד. בדיקות נאותות מתריעות על סיכונים אפשריים הגלומים בהשקעה בנכס ומגינות על המשקיעים.

 

איך לאתר נכסים איכותיים ורווחיים בארצות הברית?

בכל הנוגע לאיתור נכסים איכותיים ורווחיים בארצות הברית, אי אפשר להפריז בחשיבות של העבודה המשותפת עם חברות מקצועיות להשקעות נדל"ן. חברות השקעות מתמחות בזיהוי הזדמנויות להשקעה ומנצלות את המשאבים העומדים לרשותן כדי להוביל עסקאות נדל"ן משתלמות. חברת INVESTBC מעמידה לרשות המשקיעים שלה יתרונות רבים, וכל אחד מהם מוביל להכנסה חודשית פסיבית מתגמלת ומשתלמת. מה אנחנו מציעים למשקיעים שלנו? הרבה!

 

  • היכרות עם שוק הנדל"ן המקומי. INVESTBC פועלת באזורי ההשקעה המבוקשים ביותר בארצות הברית. אנחנו מנתחים ללא הרף את מגמות השוק, מזהים הזדמנויות להשקעה ומנתחים את הדינמיקה בין ערך הנכס ובין הביקוש לו. התובנות שלנו יכולות לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות ולמקסם את הרווחים מההשקעות שלכם.
  • גישה לנכסים אוף־דה־מרקט. נכסים אטרקטיביים רבים אינם רשומים וזמינים רק אוף־דה־מרקט (Off-Market). INVESTBC נהנית מגישה לנכסים אוף־דה־מרקט, ואם אנחנו נהנים, גם אתם יכולים! נכסים שאינם רשומים הם בדרך כלל עסקאות טובות ורווחיות שמייצרות הכנסות פסיביות איכותיות.
  • מקצוענות בנטוורקינג. ל־INVESBC יש קשרים ענפים עם בעלי מקצוע רבים בתחום הנדל"ן בארצות הברית לרבות סוכני נדל"ן, מנהלי נכסים, קבלנים ומוסדות פיננסיים. קשרים אלה עומדים גם לרשותכם ויכולים לייעל את עסקאות הנדל"ן שלכם.
  • בדיקות נאותות ומחקר קפדני. ל־ INVESTBC יש צוותים מקצועיים שמבצעים בדיקות נאותות לנכסים ולא מוותרים על מחקרים מקיפים וקפדניים לפני כל עסקת רכישה. הם בודקים ביסודיות כל נכס, מעריכים את הכדאיות הפיננסית שלו, מאמתים מסמכים ומנתחים סיכונים אפשריים.
  • שירותי ניהול נכסים. INVESTBC עובדת עם חברות ניהול מקומיות ופוטרת אתכם המשקיעים מהאחריות של ניהול הנכסים. חברות הניהול יראיינו בשבילכם את השוכרים, ייגבו את שכר הדירה, יתחזקו את הנכס, ישמרו עליו ויאפשרו לכם ליהנות מהכנסה פסיבית בראש שקט.

 

מהי הכנסה פסיבית מנדלן

 

לייצר הכנסה פסיבית מנדל"ן עם INVESTBC

הכנסה פסיבית מנדל"ן היא המטרה של כל משקיע וחלום שלא קשה לממש. לא נגזים אם נאמר שהכנסה פסיבית היא הסימן המובהק להצלחה בנדל"ן, וההצלחה הזאת נמצאת לא רק בידיים שלנו אלא גם בידיים שלכם. חברת INVESTBC עומדת לרשותכם בכל שלב בתהליך ההשקעה ומעמידה לרשותכם את כל הצוות שלה על מומחיותו, ניסיונו, בקיאותו ומקצועיותו.

 

אף שבכל השקעה טמון סיכון מסוים, אם משקיעים בחוכמה ונעזרים באנשי המקצוע, אפשר לצלוח את כל האתגרים, לנטרל את כל הסיכונים ולהרוויח בגדול. רוצים לייצר הכנסה פסיבית מנדל"ן? הפסיקו ליצור והתחילו לעשות – ביחד איתנו! כי בשביל זה אנחנו כאן – בשביל ההצלחה שלכם ובשביל ההכנסה הפסיבית שלכם!

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות