072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / בתים למכירה בארצות הברית

בתים למכירה בארצות הברית

בתים למכירה בארצות הברית

בכל הנוגע להשקעות נדל"ן, אין ספק ששוק הנדל"ן האמריקני הוא אחד השווקים המבטיחים בעולם. והאמת היא שזה לא מפתיע; המרחבים העצומים של המדינה, אזורי המחיה המגוונים, אפשרויות התעסוקה המבטיחות, שוק הדיור הדינמי והזדמנויות שוות לכולם – כל אלה קורצים למשקיעים זרים בכלל וישראלים בפרט, משקיעים ששואפים לחזק את תיק ההשקעות שלהם וליהנות מפרנסה פסיבית איכותית.

במאמר זה נברר למה שוק הנדל"ן האמריקני הוא השוק המתאים ביותר למשקיעים ישראלים, נבין מה מיוחד בו ונלמד מה צריך להביא בחשבון לפני שמחפשים בתים למכירה בארצות הברית. כמו כן, נתעמק בנתוני הנדל"ן במדינות המובילות אוהיו, ניו יורק, דרום קרוליינה וג'ורג'יה ונמליץ על הדרך הטובה ביותר להשקיע בנדל"ן אמריקני ולהצליח. מוכנים לצאת מערבה? בואו נתחיל לחפש בתים למכירה בארצות הברית.

 

למה לקנות בית בארצות הברית?

לפני שנדבר על בתים למכירה בארצות הברית, נברר למה כדאי בכלל לקנות בית בארצות הברית. ראשית, נדל"ן אמריקני הוא הזדמנות של פעם בחיים למשקיעים ישראלים. שנית, כי נדל"ן אמריקני איכותי מניב למשקיעים הכנסה פסיבית יציבה וקבועה. הינה עוד כמה סיבות טובות:

  • יציבות כלכלית. כלכלת ארצות הברית נחשבת איתנה ויציבה, ולכן היא יעד אטרקטיבי ובטוח להשקעות. היציבות הפיננסית של המשק האמריקני מפחיתה את הסכנה למשקיעים, ולכן משקיעי נדל"ן זרים – ובהם ישראלים – נוהרים אל המדינה.
  • שוק נדל"ן מגוון. שוק הנדל"ן האמריקני מגוון מאוד וכולל נכסי מגורים, נכסים למסחר, נכסי תעשייה ונכסי תיירות ונופש. הגיוון הזה עוזר למשקיעים למצוא בקלות נכסים המתאימים ליעדי ההשקעה שלהם ולסף הסיכון שלכם.
  • ביקוש גלובלי. ארצות הברית היא 'נקודה חמה' עולמית להשקעות נדל"ן. שוק הנדל"ן האמריקני מבוקש, והביקוש לו אינו פוסק גם בשנים האחרונות, שנים המאופיינות בחוסר ודאות כלכלית. הביקוש לנדל"ן בארצות הברית שומר על ערכי הנכסים.
  • פוטנציאל לתשואות. שוק הנדל"ן האמריקני מייצר החזרים איכותיים למשקיעים. עלייה בערכי הנכסים, הכנסות משכירות והזדמנויות למינוף כלכלי – כל אלה הם אבני היסוד של ההכנסות הפסיביות המבוקשות כל כך בקרב משקיעים ישראלים.
  • גיוון תיקי השקעות. נדל"ן אמריקני מגוון את תיקי ההשקעות של המשקיעים ומפחית את הסכנה הכוללת לתיקים. כל משקיע יודע שפיזור השקעות הוא אמצעי הכרחי להגנה על תיק ההשקעות מפני הפסדים משמעותיים, והשקעה בנדל"ן אמריקני נחשבת פיזור השקעות נבון.
  • איכות חיים. בשביל משקיעים ישראלים רבים נדל"ן אמריקני הוא לא רק מקור הכנסה אלא גם הזדמנות לשינוי בחיים. משקיע שמחזיק בית בארצות הברית, יכול לנצל אותו לצרכיו הפרטיים – לגור בו או לנפוש בו. ארצות הברית מציעה לתושביה חיים איכותיים, נופים מגוונים, שירותים איכותיים בכל תחום ורמת חיים גבוהה.

 

מה מייחד את שוק הנדל"ן בארצות הברית?

לפני שנתחיל לחפש בתים בארצות הברית, נברר מה מיוחד בשוק הנדל"ן בארצות הברית. נתחיל במובן מאליו – ארצות הברית היא ארץ של הזדמנויות, ושוק הנדל"ן מבטא זאת היטב. הינה כמה היבטים מיוחדים נוספים שמייחדים את שוק הנדל"ן האמריקני:

  • אזורים מגוונים – ארצות הברית היא אחת המדינות המגוונות בעולם. החל ברחובות ההומים של ניו יורק, דרך החופים השלווים של דרום קרוליינה וכלה בתחום הפנאי התוסס של אוהיו כל אזור בארצות הברית טומן בחובו הזדמנויות נפלאות להשקעות נדל"ן איכותיות.
  • מרכזי תעסוקה גדולים – לארצות הברית יש מרכזי תעסוקה גדולים שמושכים אליהם עובדים מרחבי המדינה והעולם. מרכזי תעסוקה מפורסמים אפשר למצוא בניו יורק, לוס אנג'לס ושיקגו. בזכות אפשרויות התעסוקה המגוונות הביקוש למגורים איכותיים ולנכסי מסחר ותעשייה עולה במדינות אלה, וסיכויי ההשקעה בהן משתלמים.
  • הגנות משפטיות חזקות – זכויות הקניין בארצות הברית מוגנות היטב, ובשל כך ההשקעות שלכם בטוחות.
  • הטבות מס – ה־IRS מתמרץ משקיעי נדל"ן עם הטבות, ניכויים והחזרים. הטבות אלה משפרות את התשואות של המשקיעים.
  • חוסן לנוכח מיתון – שוק הנדל"ן בארצות הברית נותר יציב וחזק לנוכח המיתון הכלכלי המאפיין את השנים האחרונות. כושר ההסתגלות של השוק והיכולת שלו לתקן את עצמו ולהתייצב עובדים לטובת המשקיעים ומרחיקים אותם מסכנות פיננסיות.
  • מוסדות חינוך – בארצות הברית פועלות כמה מהאוניברסיטאות היוקרתיות בעולם. הביקוש להשכלה איכותית יוצר ביקוש יציב למגורים באזורי הקמפוסים, והביקוש הזה בונה את שוק הנדל"ן ומטפח את האטרקטיביות שלו.

 

מה צריך לדעת לפני שקונים בית בארצות הברית?

לפני שמתחילים לחפש דירות בארצות הברית, יש כמה דברים בסיסיים שצריך לדעת:

  • אזור הנכס – מומלץ לנתח את אזור הנכס ולהביא בחשבון את הפוטנציאל לצמיחה בשכונה, בקהילה ובסביבה. כדאי לברר אילו שירותים ציבוריים פעילים בקרבת הנכס, ואם שוק העבודה האזורי מתפתח ועשיר בהזדמנויות.
  • היתכנות – נתחו את ההיתכנות הכלכלית של ההשקעה. הביאו בחשבון את תקציב ההשקעה, את היעדים הפיננסיים ואת סף הסיכון שלכם. ודאו שההשקעה שלכם מתאימה ליעדים ארוכי המועד שהגדרתם.
  • תשואות – העריכו את הפוטנציאל לתשואות מהנכס. שלבו בתשואות נתונים כמו עליית ערך, הכנסות משכירות ושינויים במגמות השוק.
  • אפשרויות השבחה – בדקו אם הנכס מצריך השבחה. השבחה מוסיפה ערך לנכס ובכוחה להגדיל את הביקוש לו ואת התשואות שלו.
  • בירוקרטיה – הבינו את הבירוקרטיה האמריקנית והתאימו את עצמכם אליה.
  • מיסים – למדו את חבויות המס שלכם. הכירו את מיסי הרכוש ואת מיסי רווחי ההון ובדקו אם אתם זכאים לניכויים או להחזרי מס.
  • חקר שוק – אל תוותרו על חקר שוק מקיף. חקר שוק איכותי כולל ניתוח של תנאי השוק המקומי, בדיקת הביקוש לנכסים באזור ההשקעה, שיעורי הפנות וטיב האוכלוסייה.
  • ניהול נכסים – החליטו איך לנהל את הנכס שלכם. מרבית המשקיעים הישראלים נעזרים בשירותי ניהול נכסים של חברות מקומיות. ניהול איכותי ישמור על הנכס, על ערכו ועל התשואות שלו.

 

המדינות המובילות בתחום הנדל"ן

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה בית בארצות הברית, כדאי שתכירו את המדינות המובילות בתחום הנדל"ן. כל אחת מהמדינות שנסקור מציעה הזדמנויות יוצאות דופן למשקיעים ישראלים. בואו נכיר אותן.

אוהיו

אוכלוסייה – 11.8 מיליון תושבים.

הזדמנויות תעסוקה – באוהיו יש תעשייה יצרנית והזדמנויות תעסוקה נרחבות בתחום הרכב, הבריאות והחינוך.

פוטנציאל לפיתוח – ערים כמו קולומבוס וקליבלנד נהנות מצמיחה מזה עשרות שנים, ולכן הן אטרקטיביות במיוחד למשקיעי נדל"ן.

ערך חציוני של נכסים פרטיים  – 150,000 דולר.

שכר דירה ממוצע לבתים פרטיים – אומנם ההכנסות משכירות משתנות מעיר לעיר באוהיו, אך אפשר לנקוב בממוצע חודשי, והוא – 1,200 דולר.

 

ניו יורק

אוכלוסייה – 20 מיליון תושבים.

הזדמנויות תעסוקה – ניו יורק מציעה לעובדים הזדמנויות תעסוקה מגוונות בתחומים רבים כמו פיננסים, טכנולוגיה ומדיה.

פוטנציאל לפיתוח – ניו יורק היא מעצמה כלכלית עולמית שנמצאת בתנופת פיתוח תמידית ומציעה אפשרויות רבות למשקיעי נדל"ן.

ערך חציוני של נכסים פרטיים – 600,000 דולר.

שכר דירה ממוצע לבתים פרטיים – ההכנסות משכירות בניו יורק גבוהות מאוד. הממוצע החודשי הוא 3,000 דולר.

 

דרום קרוליינה

אוכלוסייה – 5.2 מיליון תושבים.

הזדמנויות תעסוקה – כלכלת דרום קרוליינה מגוונת, ויש בה הזדמנויות לעבודה בייצור, בתיירות ובשירותי בריאות.

פוטנציאל לפיתוח – אזורי חוף כמו צ'רלסטון ומירטל ביץ' מתאימים להשקעות נדל"ן בשל תנועת התיירים והגמלאים באזור.

ערך חציוני של נכסים פרטיים –200,000 דולר. (לפרטים על דירות להשקעה בג'ורג'יה >)

שכר דירה ממוצע לבתים פרטיים – ההכנסות משכירות משתנות. נכסים על החוף רווחיים יותר.

 

ג'ורג'יה

אוכלוסייה – 10.8 מיליון תושבים.

הזדמנויות תעסוקה – ג'ורג'יה מציעה הזדמנויות תעסוקה בענפים שונים כמו לוגיסטיקה וטכנולוגיה.

פוטנציאל לפיתוח – באטלנטה יש שוק נדל"ן משגשג שמציע למשקיעים גם נכסים למגורים וגם נכסי מסחר.

ערך חציוני של נכסים פרטיים – 230,000 דולר.

שכר דירה ממוצע לבתים פרטיים – הכנסה משכירות באטלנטה הן 1,400 דולר בממוצע לחודש.

 

איך להשקיע בנדל"ן בארצות הברית ולהצליח?

הגענו לשאלת השאלות – איך להשקיע בנדל"ן בארצות הברית ולהצליח? רוצים רמז? אל תשקיעו לבד. דברו עם מומחי הנדל"ן של ITBC ותוכלו להפיק את המרב מכל השקעה. למה כדאי לכם לעבוד איתנו? בגלל הניסיון שלנו; בגלל שאנחנו מבינים בשוק הנדל"ן האמריקני ויודעים לצְפות אותו; בגלל שחקר שוק צריך לעשות עם מומחים; בגלל שלא פשוט לנווט בים הבירוקרטיה האמריקנית (אף על פי שהיא ידידותית למדי); בגלל שמגיע לכם להשקיע בביטחון מלא, ליהנות משקט נפשי ולהרוויח; בגלל שלא כל משקיע יודע אילו השקעות יכולות לעבוד בשבילו ואילו לא; בגלל שאתם לא צריכים להטריח את עצמכם בניהול הנכסים שלכם, בשביל זה אנחנו כאן; בגלל שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על הקשרים הענפים שלנו עם אנשי מקצוע מקומיים במדינות המובילות; ובגלל שהשקעות נדל"ן הן התחום שלנו, ואנחנו מנגישים אותו לכם.

 

מוכנים להתחיל להשקיע?

שוק הנדל"ן האמריקני מציע למשקיעים ישראלים הזדמנויות מדהימות – יציבות כלכלית, אזורי השקעה מתפתחים, נכסים איכותיים וביקוש למגורים איכותיים. עם זאת, חשוב להיערך היטב לכל השקעה ולבחון אותה מכל היבט. חברת ITBC תראה לכם את הדרך להשקעות רווחיות ותעזור לכם לתכנן את ההכנסה הפסיבית שלכם. עם אסטרטגיית השקעות נכונה אתם יכולים להגשים את החלום האמריקני שלכם ולקנות את הנכס האידיאלי להשקעה. מוכנים להתחיל להשקיע? דברו איתנו. אנחנו כאן בשבילכם.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות