072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / 5 סיבות ל-למה לי להשקיע בנדל"ן בארה"ב

5 סיבות ל-למה לי להשקיע בנדל"ן בארה"ב

השקעות נדל"ן בארה"ב

בתור משקיעים אי אפשר שלא לשאול את השאלה המתבקשת: מדוע להשקיע בנדל"ן בארה"ב ולא בנדל"ן בארץ? בסופו של יום, בשוק המקומי הנכסים נמצאים בהישג יד, החוקים והנהלים מוכרים, שיטות המיסוי מובנות וכל המסמכים וההתקשרויות עם הרשויות ועם בעלי מקצוע הרלוונטיים נעשים בשפה העברית. כדי לענות על השאלה הנ"ל יש לבחון את מידת הכדאיות של השקעה בארה"ב תוך התייחסות לנתונים, ההערכות והמגמות בשוק.

השנים האחרונות היו מוצלחות

השנים האחרונות בשוק הנדל"ן בארה"ב היו בסך הכל מוצלחות. השוק התעורר לחיים, מחירי הנדל"ן עלו, שיעורי האבטלה יורדים ועל פי הנתונים מגמה זו רק תלך ותגדל עם השנים. כמו כן הכלכלה האמריקאית משדרת התחזקות ויציבות ושוק הנדל"ן אינו נותר מאחור, כך שמחירי הבתים צפויים לעלות ואזורים חדשים יהפכו להיות מוקדי נדל"ן מאוד אטרקטיביים ומושכים עבור משקיעים זרים ומקומיים.

ביקוש גדול אל מול היצע מוגבל

התנפצותה של בועת הנדל"ן בשל משבר הסאב פריים הובילה לירידה משמעותית במחירים ויצרה הזדמנויות רבות וטובות עבור משקיעים. עם זאת מחירי הדיור רק עולים בשנים האחרונות והמכירות חזקות בשל הריביות האפסיות לצד השיפור בשוק העבודה. יותר מכך, הביקוש הגבוה לדירות לצד היצע יחסית מוגבל בכל המטרופולינים הגדולים הוא שדוחף את המחירים כלפי מעלה.

יציבות כלכלית ועלייה במחירי השכירות

בשנים האחרונות הכלכלה האמריקאית החלה להתייצב, עובדה המובילה לשני מצבים: האחד הוא ביקוש גבוה למגורים בשכירות מטעם אנשים שאיבדו את ביתם בזמן המשבר, והשני הוא הרצון של רבים לרכוש שוב בית ביום מן הימים ועל כן הצפי הוא שהביקוש יעלה. עבור משקיעים ויזמים אין ספק כי מדובר במצב של WIN-WIN.

מחירים נמוכים

אם בארץ ישראל קיים צורך בסכומי כסף גדולים מאוד על מנת להיות הבעלים של נכס, בארצות הברית אין כך הדבר וניתן לרכוש נכס בסכומים נמוכים יותר מבחינה משמעותית. גם עכשיו כאשר מחירי הנכסים מעט עלו, הם עדיין נמוכים יותר מהמחירים לפני המשבר וללא ספק אפשר למצוא בית מרווח וגדול להשקעה בסכומים נמוכים. מלבד המחירים הנמוכים גם הריבית על משכנתאות בארה"ב נמוכה וניתן להגיע לתשואה גבוהה ביחס לתשואה שתתקבל בעת השקעה בנכס בישראל.

השקעה בנדל"ן היא אלטרנטיבה טובה

השקעה בנדל"ן בארה"ב היא אלטרנטיבה טובה ביחס לחלופות הקיימות. מלבד התשואה הגבוהה יחסית על נכסי נדל"ן, המחירים הנמוכים, הריביות האפסיות והעובדה כי ישנו ביקוש גבוה לשכירות, בארה"ב ישנה שקיפות גבוהה בתחום הנדל"ן מה שהופך את התהליך להרבה יותר פשוט. יתרה מכך ישנן חברות תיווך אשר פועלות בתחום ויכולות לסייע למשקיעים לאתר נכסים בעלי פוטנציאל וללוות אותם שלב שלב לאורך התהליך.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות