072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / נדל"ן מסחרי בארצות הברית להשקעה

נדל"ן מסחרי בארצות הברית להשקעה

נדל"ן מסחרי בארה"ב

רוצים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית? חשוב שתדעו: על אף דימויה של אמריקה כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, חשוב לבצע כל פעילות עסקית בכלל ובמדינה זו בפרט באופן שקול ומושכל.  הפיתויים רבים. האפשרויות קורצות. דווקא השפע מצדיק ואף מחייב לברר היטב על אודות כדאיות ההשקעה וסיכויי קבלת תשואה גדולה עליה.

נדל"ן מסחרי הוא אחד מאפיקי ההשקעה הפתוחים בפני מי שמחפשים למקסם את ההון שברשותם. על מנת להיות בטוחים כי השקעה בנדל"ן בארצות הברית עדיפה, מבחינתכם, על השקעה בתחום זה בארץ, חשוב לערוך השוואה מפורטת, הכוללת את כל המשתנים הרלוונטיים לקבלת החלטה.

 

נדל"ן מסחרי אטרקטיבי בארץ ומחוץ לה

בהינתן אי היכרותכם את שוק הנדל"ן בארצות הברית וכמי שניזונים ממידע ממקורות שונים, חשוב לבדוק את העסקה המוצעת באמצעות מומחים לנדל"ן האמריקני, המכירים היטב את כל התקנות. כמו כן חשוב שתיוצגו על ידי עורך דין מקומי שבקיא אף הוא בעסקאות מסוג זה. כצפוי, כאשר מבצעים עסקת נדל"ן מסחרי בארה"ב יש עלויות נלוות, הכרוכות בשכירת שירותיהם של אנשי מקצוע מקומיים. מיצוי פוטנציאל התשואה מהנכס מותנה בגורמים שונים: מיקומו, השירותים השונים המונגשים בסביבה, הפרופיל הסוציו- אקונומי של התושבים בעיר בכלל ובשכונה בה בפרט שבה ממוקם הנכס ועוד.

 

כששוק הנדל"ן קפוא…

על אף המצב הכלכלי הטוב בארצות הברית נכון ל- 2018 אין כמעט בנייה חדשה, מה שגורם לעליית מחירי הנדל"ן. כשההיצע קטן והביקוש גדל זו היא שעתם היפה, שעת הכושר, של בעלי הנכסים להשכרה. השוק עשוי להשתנות כמובן אולם הימשכות מגמת המחסור בדירות חדשות צפויה להמשיך להשפיע גם על עליית מחירי הנדל"ן.

בשל חשיבותה של היכרות מעמיקה עם מאפייני שוק הנדל"ן האמריקני, יש יתרון גדול להשקעה המתבצעת באמצעות חברה גדולה המשקיעה בנדל"ן מסחרי מניב. באמצעות קשרים עסקיים ענפים, לרבות עם משקיעים גדולים, יכולה החברה להציע למי שרוצים ויכולים להשקיע סכום כסף גדול בנדל"ן מסחרי בארצות הברית נכסים אטרקטיביים בעלי פוטנציאל תשואה גבוה.

 

נדל"ן מסחרי בשלט רחוק

חשוב לדעת כי אם אתם לא יכולים או לא רוצים להגיע לארצות הברית לעתים תכופות, חשוב שתמנו איש קשר מטעמכם שייצג אתכם בעסקה ויהיה עם האצבע על הדופק כדי לראות כי השוכר מקיים את חלקו בעסקה וכי הנכס נשמר. יש מחיר להשקעה בנכס מחוץ לארץ  כפי שיש יתרון לנכס שאתם משכירים בארץ. אף שמדובר בעקרונות משותפים, דווקא השינויים הנובעים מההבדלים בין מגמות השוק המקומי בשתי הארצות, חשוב ביותר להקפיד על בחירה מושכלת של חברה המתמחה בהשקעות בתחום נדל"ן מסחרי בארצות הברית, אם אתם רוצים לקבל את התשואה הגבוהה ביותר האפשרות להשקעתכם. הגשמת החלום על כסף גדול בארצות הברית –  רצוי שתיעשה בעיניים פקוחות. בהצלחה.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות