072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / האם ניתן להשקיע בארה"ב ללא אזרחות?

האם ניתן להשקיע בארה"ב ללא אזרחות?

VISA לארה"ב

מספר לא מבוטל של ישראלים מחפשים אחר אפיקי השקעה אטרקטיביים ומניבים ולא פעם חפצה נפשם בשוק האמריקאי. השקעות אצל הדוד סאם קורצות מאוד למשקיע הישראלי אך פעמים רבות הוא נרתע מכך עקב חוסר ידיעת חוקי המיסוי והבירוקרטיה הכרוכה בכך, והשאלה הראשונה שעולה היא האם ניתן להשקיע בארה"ב ללא אזרחות אמריקאית?

 

השורות הבאות יעשו לכם סדר בדברים ויסייעו לכם לעשות את צעדיכם הראשונים לעבר השקעה באמריקה. קראו היטב את השורות ואל תחסכו באנשי מקצוע שיסייעו לכם בליווי ובדעות מקצועיות בנושא.

 

 

ויזה לארה"ב – האם כל אחד יכול לקבל?

 

אמנם ניתן להשקיע בארה"ב בשלט רחוק וללא הצורך להגיע פיזית, אך פעמים רבות יעדיפו המשקיעים לחזות ולצפות במקור השקעתם, בעיקר כאשר מדובר על נדל"ן בארה"ב.

 

ויזה לארה"ב היא כרטיס הכניסה לשעריה של ארצות הברית, ורצוי שתצטיידו בויזה המתאימה לאופי הפעילות שלכם. משקיעים יכולים לקבל ויזה לארה"ב המאפשרת השקעות ללא צורך באזרחות אמריקאית.

מדובר על ויזת E2 הניתנת לישראלים העתידים להשקיע מעל 100 אלף דולרים בכלכלה האמריקאית עם כוונה להתרחב ולאפשר מקומות עבודה גם לאזרחים אמריקאים.

 

ויזה זו איננה ניתנת לכל אדם ויהיה חייב המגיש לעמוד בקריטריונים נוספים כגון בעלות של לפחות 50 אחוזים במיזם העסקי, בעל כישורים קיימים לתרומה למיזם וכמובן דרכון ישראלי בתוקף.

 

קבלת הויזה מאפשרת שהייה בגבולותיה של ארצות הברית לתקופה שבין שנתיים לחמש שנים עם אפשרויות בלתי מוגבלות להארכתה. כמו כן, מאפשרת הויזה גם לצרף בני משפחה ולהגיש בקשה לצירוף עובדים מומחים שחיוניים לפעילותו של העסק.

 

 

איך מקבלים ויזה לארה"ב?

 

תהליך קבלת ויזה לארה"ב עובר דרך מחלקת ההגירה של ארה"ב ודורש הכנה מוקדמת. עובדי השגרירות האמריקאית בישראל עוברים בקפידה על המסמכים שלכם ובודקים בכובד ראש את סיבת הגעתכם ואם זו עומדת בקריטריונים אותם הציבה ארה"ב.

 

ישנם אנשים רבים הנעזרים בשירותיהן של חברות להוצאת ויזה, על מנת לשפר את סיכויי הקבלה. כמובן שניתן גם לעשות זאת לבד וללא סיוע, בכל אופן אין לראות במאמר מזה כייעוץ מקצועי וכדאי להתייעץ עם הגורמים הרלוונטים בהגשת בקשה.

 

תהליך הגשת הויזה מתחיל עם מילוי מסמכים וליתר דיוק טופס הויזה המתאים לבקשה. כאשר מדובר על משקיעים ישראלים המעוניינים באשרת משקיע אז מדובר על טופס DS-156E. לצד הטופס יש לצרף מכתב רשמי החתום על ידי רואה חשבון המציין במפורש את אופייה של החברה, סוג העסק, לאום של בעלי המניות השונים בחברה, את חלוקת הבעלות וגם פרטים נוספים הרלוונטיים לבקשה כגון שותפויות עסקיות, חברות בת וכד'.

 

על מגיש הבקשה יהיה להוכיח כי מטרת ביקורו בארה"ב היה לצורכי השקעה ולשם כך יהיה עליו להגיש גם המחאות או העברות בנקאיות המוכיחות השקעות כספים בעסק. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא הצורך להוכיח כי ההשקעה הינה משמעותית ביחס לסל ההוצאות של העסק וביחס לשוויו הנוכחי.

 

יתר על כן, ידרש המשקיע להציג עוד רשימה ארוכה של מסמכים, בהן תכנית עסקית לעסק לתקופה של 5 שנים או יותר, חוזים עסקיים, דוחות כספים, ספר חשבונות, דוח שנתי, דפי בנק, קבלות, חוזים ועוד.

 

לסיכום,

אין צורך באזרחות אמריקאית לצורך ביצוע השקעות בארה"ב אך ברוב המקרים יצטרך המשקיע להחזיק בויזה מתאימה לצורך אופי פעילותו.

ישנם מסמכים רבים הדרושים לצורך הוצאת ויזה מתאימה ובמאמר הנ"ל סקרנו רק את חלקם.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות