072-3943213
צור קשר
072-3943213
בית / דירות להשקעה בארצות הברית

דירות להשקעה בארצות הברית

נכסים בארה''ב - השקעות נדל''ן בחו''ל

דירות להשקעה בארצות הברית הן אופצייה אטרקטיבית למשקיעים רבים. הודות למבחר רחב של אפשרויות זמינות החל במתחמי דירות גדולים וכלה בנכסי מולטי־פמילי מיוחדים כל משקיע יכול למצוא את ההשקעה הנכונה בשבילו בין שהוא ותיק ומנוסה, ובין שהוא מתחיל וחסר ניסיון. במאמר זה נבדוק מדוע השקעה בדירות בארצות הברית היא מאמץ משתלם ונתמקד ביתרונות של השקעה בנכסי מולטי־פמילי.

נדון ביתרונות של השקעה בדירות בארצות הברית ובתשואות הפוטנציאליות שלהן כמו גם בסיכונים הכרוכים בנכסים כאלה. רוצים לבנות לעצמכם גב כלכלי איתן? חולמים על עתיד כלכלי טוב יותר? אתם צריכים להתחיל לחשוב ברצינות על דירות להשקעה בארצות הברית. אתם צריכים להתחיל לעבוד עם ITBC. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

למה להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?

חיפוש אחר דירות להשקעה בארצות הברית הוא דרך מצוינת להגדיל את העושר שלכם ולבנות ביטחון פיננסי לטווח ארוך. בזכות הגידול היציב בגודל האוכלוסייה בארצות הברית והביקוש העקבי ליחידות דיור להשכרה, השקעה בנדל"ן אמריקני יכולה להכניס לכם רווחים קבועים מדמי שכירות ומתשואות ככל שערך ההשקעה גדל ומשתבח. ישנם יתרונות רבים להשקעה בנדל"ן אמריקני. הינה כמה מהם.

  1. תשואות גבוהות – בהשוואה למניות, אגרות חוב והשקעות מסורתיות אחרות נכסי נדל"ן משיאים למשקיעים תשואות גבוהות על כל ההשקעה. התשואה הממוצעת המתקבלת מהשקעה בדירת מגורים היא בין 5 ל־7 אחוזים לעומת תשואות של 2 עד 3 אחוזים מהשקעות אחרות.
  2. יתרונות מס – בעלי דירות יכולים ליהנות מיתרונות מס מרובים לרבות ניכויים על ריבית משכנתה, ארנונה ופחת. ניכויים אלה יכולים להפחית את ההכנסה החייבת שלכם ולהגדיל את ההחזר הכולל על ההשקעה.
  3. ביטחון לטווח ארוך – השקעה בנכסי נדל"ן בכלל ובנכסי מולטי־פמילי בפרט היא השקעה לטווח ארוך. אתם יכולים ליהנות מזרם קבוע של הכנסות משכירות ולהגדיל את ערך ההשקעה בחלוף הזמן.
  4. נזילות – בדרך כלל אתם יכולים להגיע לנקודת אקזיט משתלמת במהירות וליהנות מגישה למזומנים ולהון נזיל.
  5. מינוף – אפשר להשתמש במינוף הכלכלי שנכסי הנדל"ן מספקים, כדי לרכוש נכסים גדולים יותר ולהגדיל את התשואות הפוטנציאליות.

בסופו של דבר השקעה בנכסי נדל"ן בארצות הברית היא דרך מצוינת לבנות ביטחון פיננסי לטווח ארוך ולהגדיל את ההון העצמי. בזכות תשואות גבוהות, הטבות מס, ביטחון לטווח ארוך, נזילות ומינוף, אין פלא שעוד ועוד משקיעים ישראלים פונים מערבה בחיפוש אחר השקעות נדל"ן משתלמות בארצות הברית.

 

למה להשקיע בנכסי מולטי־פמילי?

נכסי מולטי־פמילי הם אפשרות אטרקטיבית להשקעה אם אתם מחפשים אחר השקעות בטוחות ומשתלמות. בניגוד לנכסים חד־משפחתיים נכסי מולטי־פמילי יציבים יותר, בטוחים יותר וזקוקים לתחזוקה מעטה. בעלים של נכסי מולטי־פמילי יכולים לשלוט בקלות במחירי השכירות בכל יחידת דיור כיוון שכל יחידה נפרדת ואפשר להתאים את שכר הדירה לצורכי הדייר והבעלים כאחד. יחידות דיור במולטי־פמילי בדרך כלל מבוקשות יותר בקרב אוכלוסיות בינוניות וחזקות גם בשל גודלן וגם בשל שירותי התחזוקה הקבועים שהבעלים מספקים להם. עלויות האחזקה של נכסי מולטי־פמילי אינן גבוהות אם הנכסים עוברים השבחה יסודית, והן נשארות יציבות לאורך זמן בזכות הניהול המקצועי של חברה לניהול ולאחזקת מבנים ובזכות הנוכחות המתמדת של אנשיה בנכס. כשמגיע זמן האקזיט, נכסי מולטי־פמילי זוכים לערך מכירה גבוה יותר מנכסים חד־משפחתיים צמודי קרקע. לפני שמשקיעים בנכס מולטי־פמילי חשוב לערוך מחקר מקיף ורציני ולקנות רק נכסים באזורים מבוקשים המאופיינים באוכלוסיות חזקות ומבוססות. אם אתם מוצאים נכס מולטי־פמילי שעומד בקריטריונים הללו ומתומחר היטב, אתם יכולים לצפות להחזר טוב על ההשקעה שלכם.

השקעות משתלמות במולטי־פמילי בארצות הברית

נכסי מולטי־פמילי הם הזדמנות מצוינת להשקעה כיוון שהם מספקים למשקיעים הכנסה פסיבית יציבה וקבועה, ויש להם ביקוש גבוה באזורים רבים בארצות הברית. וכולנו מבינים שביקוש גבוה – משמעותו שיעורי תשואה גבוהים. נכסי מולטי־פמילי מכילים כמה יחידות דיור בבניין אחד. מבנה זה מאפשר לבעלי הנכס לנהל אותו, את יחידות הדיור בו ואת הדיירים ביעילות ולהכניס דמי שכירות גבוהים. יתר על כן למולטי־פמילי יש בדרך כלל פוטנציאל השבחה גבוה יותר כיוון שאפשר לחלק אותו ליחידות בודדות ולמכור כל אחת מהן בנפרד. זה נותן למשקיעים הזדמנות להגדיל את התשואות שלהם עוד יותר על ידי ניצול הערך המוגדל של היחידות הבודדות. לנכסי מולטי־פמילי יש תעריפי שכירות גבוהים בהרבה מנכסי נדל"ן אחרים, וזה מסייע למשקיעים להרוויח יותר כסף מההשקעות שלהם.

 

לאילו תשואות אפשר לצפות מהשקעות נדל"ן בארצות הברית?

השקעה בלוקיישן איכותי ומבוקש יכולה לספק למשקיעים תשואות גדולות. הפוטנציאל לתשואות מדמי שכירות, מהשבחה ומהזדמנויות לאקזיט גבוה מאוד במקומות רבים בארצות הברית, אך יש מקומות שבהם התשואה מנכסי נדל"ן גבוהה עוד יותר. לדוגמה נכסים באזורים עירוניים או פרבריים רווחיים בהרבה מנכסים באזורים כפריים משום שהם קרובים יותר למוסדות ציבוריים, למוקדי תעסוקה ולמרכזי הערים. נוסף על כך, האזורים האלה מבוקשים מאוד בקרב אוכלוסיות מבוססות, ולכן אפשר להניב מהם דמי שכירות גבוהים וליהנות מתזרים מזומנים מוגדל. פוטנציאל ההשבחה של כל נכס נדל"ני באזורי הביקוש רב יותר כיוון שהוא מושך שוק רחב ובלתי פוסק של קונים. בסופו של דבר קל למצוא שוכרים וליהנות משיעורי תפוסה אופטימליים באזורים מבוקשים. תקופות המעבר בין שוכר אחד לשני מצטמצמות, והנכס ממשיך להניב ברציפות. אם נביא את כל זה בחשבון, השקעה בנכסי נדל"ן באזורים איכותיים ומבוקשים מגדילה את הרווחים למשקיעים ומאפשרת להם למנף את הנכסים או ליישם אקזיטים איכותיים.

 

מה כוללת השקעה איכותית בנדל"ן אמריקני?

לפני שמשקיעים בנדל"ן אמריקני, חשוב להבין את השלבים הכלולים בתהליך ההשקעה. תהליך ההשקעה עשוי להשתנות ממדינה למדינה ותלוי בנכס שרוכשים. עם זאת, הינה העקרונות הבסיסיים להשקעה מוצלחת:

  1. מחקר מקיף – לפני שמתחילים בתהליך הרכישה, חשוב לערוך מחקר מקיף ולמצוא אזור שיש לו פוטנציאל לתשואות גבוהות. מדובר בחקר נתונים, בניתוח מגמות רלוונטיות באזורים שונים, בבחינת נתונים דמוגרפיים, בבדיקת תשתיות ושירותים מקומיים ובהבנת ערכי השוק.
  2. איתור נכס – לאחר שזיהינו אזור שעונה על הקריטריונים להשקעה איכותית, נוכל להתחיל לחפש נכס מתאים. אפשר להיעזר בחברה שמתמחה בהשקעות נדל"ן, ואף רצוי לעשות זאת כדי לאתר במהירות נכסים ולהרוויח.
  3. הגשת הצעה – לאחר שמצאנו נכס מתאים, נגיש הצעה למוכרים. ההצעה תינתן בכתב או בעל פה ותתקבל או תידחה.
  4. מימון – לפני שנוכל להמשיך ברכישה, נצטרך להבטיח את המימון. אפשר לממן את ההשקעה בהון העצמי, ואפשר לקבל הלוואה מתאימה ממוסד בנקאי או חוץ־בנקאי.
  5. בדיקת נאותות – לאחר שההצעה התקבלה והבטחנו את המימון, נערוך בדיקת נאותות. מדובר בבדיקה יסודית של הנכס ושל מסמכי הבעלות כדי לוודא שהכול תקין בנכס, ושהנכס אינו משועבד.
  6. סגירת העסקה – העסקה נסגרת לאחר שכל המסמכים הרלוונטיים נחתמים. בשלב זה הכספים מועברים למוכרים, והבעלות מועברת למשקיעים.
  7. ניהול הנכס – לאחר שרכשתם את הנכס תצטרכו לדון באפשרויות ההשבחה ובניהול השוטף. הניהול השוטף כולל איתור שוכרים, גביית שכר דירה ותחזוקה יום־יומית כדי שהנכס ישמור על הערך שלו ועל הביקוש. מרבית המשקיעים הישראלים עובדים עם חברה לניהול ולאחזקת נכסים, מעבירים אליה את מושכות הטיפול בנכס וממתינים לתשואות ולאקזיט הנכסף.

 

להשקיע בנדל"ן איכותי בארצות הברית עם INVESTBC

השקעות נדל"ן בארצות הברית אינן עניין של מה בכך. הן מורכבות ולעיתים אף מאתגרות. לחברה מנוסה להשקעות נדל"ן כמו INVESTBC יש הידע והניסיון לייעץ לכם ולהדריך אתכם לכל אורך התהליך החל באיתור הנכסים המתאימים וכלה בסגירת העסקה ואף מעבר לכך. תהליך ההשקעה כולל היבטים משפטיים ופיננסיים רבים. הוא מחייב ניתוח אזורי ביקוש, הערכת תנאי שוק, הבטחת המימון, הבנת מיסוי, בקיאות בתקנות המקומיות ועוד. אנחנו בחברת INVESTBC נוכל לסייע לכם בכל שלב – נייעץ לכם לגבי ההשקעה הנכונה לכם, נבחן יחד איתכם את כל ההיבטים שלה, נעבוד לפי התקציב שלכם, נתחשב במטרות וביעדים שלכם, נעזור לכם לנתח אזורים עם פוטנציאל לרווחים, ננווט יחד בתהליך גיוס המימון, נעריך את השלכות המיסוי ועוד.

ההיכרות שלנו עם מגמות השוק המקומי בארצות הברית והמיומנות המקצועית שלנו יעזרו לכם לזהות נכסים מניבים ולמקסם את תיק ההשקעות שלכם. חברת INVESTBC היא משאב יקר ערך למשקיעים ישראלים מתחילים וותיקים כאחד. הטיפול שלנו מתחיל באיתור הנכס, ממשיך בתכנון האסטרטגי של ההשקעה ומתמשך גם לאחר המינוף הכלכלי והאקזיט הרווחי. אנחנו איתכם לכל אורך הדרך. השקעה בנדל"ן אמריקני היא הזדמנות מרגשת שיכולה לשחרר אתכם לחיים של רווחה כלכלית, נוחות והנאה, אך רק אם תעשו את זה נכון. חברת INVESTBC היא המפתח שלכם להשקעה מוצלחת, לרווחים גבוהים ולחיים טובים ומאושרים.

השקעה נכונה ללא מאמץ

מעטפת נוחה ובטוחה להשקעות נדל״ן אחראיות שמתאימות לצרכים שלך וליכולות הכלכליות שלך. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אותך בתהליך השקעה קל ולהפיק מהכסף שתשקיע הרבה יותר.

צרו איתנו קשר

לייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות – צרו קשר.

טלפון: 072-3943213

תפריט נגישות